[Jak royhodn2 ne] – #2: Prej že nás zahřeje

in #cesky6 years ago (edited)


Zdroj moudra.


„TAK VÁM TEDY NEVÍM NEVÍM. FYZIKÁLNÍ ANOMÁLIE, ANEBO NÁM STOCK PLZEŇ – BOŽKOV S. R. O. PRODÁVÁ PANČ? A NEBO MÁM DOMA ,ULTRA‘ MRAZÁK?“


***
PO NECELÉ DVOU A PŮL HODINCE
khjk
Sort:  

Božkov naštěstí není výrobce, ale jen distributor této značky. Že by měla menší obsah alkoholu, než je deklarováno? Změř teplotu v mrazáku, mě vyšlo cca -12 stupňů. :-)

Už jsem vyslal požadavek, taky mě to zajímá! (—:

To jsem zvědav ;-)

To jsem zvědavá, nám zas v kabinetu zmrzli jeleni... také jsme z toho byli v šoku :D

Počkej, jako vážně? Vždy se má pít při –18 °C. Tyhle poznatky ve mně vyvolaly potřebu si vše experimentálně ověřit.

To ověř :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68854.36
ETH 3283.36
USDT 1.00
SBD 2.67