[Jak royhodn2 ne] – #1: Kavárna pro úchyláčky

in #cesky6 years ago (edited)
Krasné středeční odpoledne, přátelé,

dovolte, abych Vám představil první díl svého seriálu Jak royhodn2 ne, kde se budu pozastavovat nad lidskými výmysly a výtvory, které jsem – bohužel – měl tu čest osobně potkat, a které jsem nepochopil.

Nikdo není dokonalý. A i když věci děláme s tím nejlepším úmyslem, výsledek může být přesto katastrofální.

Příspěvky budou krátké. Budou obsahovat pouze fotku a přitroublý komentář podobný tomuto:

„JEŠTĚ ŽE JSEM PŘED ODCHODEM VYKOUKL Z OKNA A NA POSLEDNÍ CHVÍLI SE PŘEVLÉKL DO SPOLEČENSKÝCH KALHOT. PAN POTŮČEK BYL UŽ TOU DOBOU DÁVNO NA CESTĚ Z PRAHY. KDYBY TO TUŠIL, NAMÍSTO MINISUKNĚ BY ZVOLIL NĚCO, ČÍM BY SI VÍCE ZAKRYL NOHY.“



ALE JINAK HEZKÝ BIMBAS!

khjk
Sort:  

To jsou nápady...

Jelikož mne rodiče vybavili bezdrátovým vedením, které v tuto chvíli ztratilo signál. Přiznám se, že zde nechápu souvislosti a pointa mi uniká.

@xlisto Mně to došlo až ve chvíli, co jsme si oba sedli. Sedět namísto něj nějaká dáma v sukni, viděl bych jí „spodem“ až do chřtánu. Stolek je mimo to nízký a znemožňuje dát nohu přes nohu.

Mimo to, když se člověk usadí, vidí daleko dál než jak je patrné z fotografie, protože ta je pořízena ze stoje při mém odchodu. Cizímu člověku jsem rozkrok fotit nechtěl a zůstávat sám s foťákem nad stolem v plné kavárně se mi také nechtělo.

Je to nepříjemné. Člověk si sahá pro šálek a prostě za ním "něco" je… co to je??? To mě zajímá... ukaáá??

(—:

Díky. Teď už rozumím a chápu souvislosti.

V pořádku. Doma to tak mám taky. Myslí si, že jí snad vidím do hlavy :-))

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39