Utíká to...

in #cesky6 years ago

Moje babička často opakuje, jak jí život protekl mezi prsty. Je to tak. Utíká to rychle a cítíme to asi všichni. Nevím, zda mi dají za pravdu místní "dětní" Steemiťané, ale co mám malého, je to ještě rychlejší.

Před lety jsem četla knihu Rukověť bojovníka světla od Paula Coelha. Četl jste někdo? Kniha je plná duchovních cvičení. Jedno z nich učí člověka pracovat s časem. Filozofie to je pěkná, ale mně se to moc nedaří. Den za dnem pádí...

Tak se stalo, že je to 19 dní od mého posledního článku. A ani mi to nepřijde.

Synek roste, méně spí, poznává svět. Už to není to miminko, co skoro prospalo den, ani "larva", jak říkal manžel, která většinu dne proležela, projedla... už je to skoro lezec, co stále potřebuje, aby se mu před očima měnily obrázky, tak chodíme na procházky. Čtu knihy, skládám věže, chodíme cvičit a čeká nás první plavání.

Začala nám ta pravá zábava a zároveň i to těžké - výchova. Malý už moc dobře ví, že se teď točí vše kolem něj, takže si začíná vymýšlet. Ale vysvětlit mu to zatím moc dobře nejde. Nikdy jsem ani zdaleka netušila, jak to bude těžké. Dokud jsem byla pouze pozorovatelem, lehko se mi kritizovalo, když bylo někde nějaké řvoucí dítě, příliš velké na dudlík. Postupně zjišťuji, jak je lehké k něčemu takovému dospět.

Proběhly naše první Velikonoce. Každoroční návštěva babičky a dědy z manželovi strany - chybí mi pro to nějaké hezké oslovení (grandparents-in-law). Díky tomu jsem začala zavádět maso. Dostali jsme králíka. Připravila jsem ho s bramborou a červenou řepou. Manžel už asi po stopadesáté přednesl svou oblíbenou větu:

"Zase králíka, každej den máme králíka. Ani Pinďa to už nežere!", která mi leze krkem víc, než manželovi králík.

Ale syn baštil. Skvěle, konečně se pořádně rozjedl. Asi je to správnej chlap, co je na maso.

K tomu všemu jsem se vrátila k práci a začala dělat předsedkyni SVJ.

Takže zábavy mám až až. Na Steemit mnoho času nezbývá. Přitom témata by byla. Ale ten čas...

Sort:  

A počkej, až ti začne utíkat synek ;)

jj jj to je fakt... ale jako výmluva to nestačí, protože nám tu chybíš ;)

:) to je hezký. Vždyť vy mi taky chybíte :)

Musím se připojit k @petrvl a veřejné si postěžovat na tvou nižší aktivitu. Nechala jsi mě tu napospas cizím lidem!!

Mě život naučil neplést se do věcí, které nemohu hodnotit, protože jsem je reálně neprožil. I když si stále myslím, že dokážu být objektivní. Lidi jsou ale neradi poučováni (-: a tak se k sobě třeba vrací i po třech odpuštěných nevěrách...

Čím víc člověk dělá věci, tím víc to utíká. Když si vezmu, co vše děláte, anebo máte v plánu, není se čemu divit.

Ale ty to zvládneš, jako všechno.

Pán ať neremcá, nebo příště stáhneš jeho.

(-:

:) však ty sis poradil krásně :)

Pokud se tím rozumí stát se závislým, tak ano (-:

Je to krásné mít dítě, počkej si na druhé, to bude mazec...

Tak šup do práce, komunita dychtí po tvých dalších článcích ;-)

Čas děsně letí. Já teď bývám s přítelem na stavbě (i když tam toho moc nedělám, většinou se tam procházím se psem, či dělám něco lehčího) a pak večer padnu skoro mrtvá do postele. Nebo vlastně si čtu články o stavbě :D Protože hodně věcí se vymýšlí za pochodu. A jelikož o tom nic nevím, tak je toho hodně, co se musím naučit, abych pak mohla odhalit případné chyby. Každopádně snad se jednou dokopu a napíšu o tom článek :)
Věřím, že tobě ten čas s malým dítětem letí ještě rychleji.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66498.47
ETH 3469.97
USDT 1.00
SBD 2.62