Steemit world map - pojďme na ni přidat Česko a Slovensko

in #cesky6 years ago (edited)

Díky @dream.trip jsem objevila #steemitworldmap.

Moc se mi to líbí, pojďme na tuto mapu začít umísťovat Česko a Slovensko :)

Co to je?

Je to mapa Steemiťáckých článků. Článek, který se zmiňuje o nějaké lokalitě může získat další rozměr tím, že je k té lokalitě přiřazen :).

Mapu najdete ZDE.

Jak přidat svůj článek na tuto mapu?

@belahejna momentálně výborně zpracovává téma #deti-vkavarne. Ve svém druhém příspěvku navštívil kavárnu v hotelu Juliš na Václavském náměstí.

Ideální příspěvek pro umístění na Steemit world map.

  • Otevřeme si MAPU.

  • Pokud známe adresu, zadáme jí do pole "Search". Pokud ne, můžeme v mapě zazoomovat.

1.png

  • Když se dostaneme na požadované místo, stiskneme tlačítko "CODE".

1.png

  • Vyskočí nám okno, ve kterém je napsáno, abychom klikli na místo na mapě, které nás zajímá.

2.png

  • Klikneme tedy na hotel Juliš. V okně se nám objeví kód, který zkopírujeme a přidáme do našeho příspěvku.

3.png

  • Robot nám následně komentářem sdělí, že byl příspěvek přidán na @steemitworldmap.

5.png

Originální návod na youtube:

Sort:  

Na Plzeňsku už se o to nějakou dobu pokouším. Akorát mi nějaká Číňanka vzala pivovar :-D

Já už si toho sem tam někde všimla, ale nepamatovala jsem si, kde :) jen jsem věděla, že u @dream.trip jako první.

Někdo tu už právě o té mapě kdysi psal. Ale opakování nezaškodilo, plno lidí o tom ještě nevědělo a tys jim to připomněla. Tak ať se nám daří mapu zaplňovat kvalitními příspěvky ;-)

Zajímavé, snad se to v budoucnosti hodí...

já už to tu nějakou dobu propaguju :)

dobře že tu je návod :)

Já už si toho sem tam někde všimla, ale nepamatovala jsem si, kde :) jen jsem věděla, že u @dream.trip jako první.

Děkuji!:-))

Wow, toto vyzera super, isto skusim nejake clanky/fotos pridat aj z Innsbrucku...paradny tip!

Neviem ako je to s rewards po 7mich dnoch, asi ich nedostanes ze?.. davam radsej pre istotu like na tvoj posledny post :D

Dík, když je článek uzavřený, poznáš to tak, že nejde resteemovat, tak už odměnu upvotem neudělíš. Ale jsem ráda za upvote i bez odměny :)

Jakoze, ja tiez :D Ale clovek vie byt rad a radsej :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66498.47
ETH 3469.97
USDT 1.00
SBD 2.62