Seznam českých návodů k platformě Steemit

in #cesky6 years ago

Na platformě Steemit je stále co objevovat. Každý den se zde setkám s něčím novým.

Díky práci a ochotě takových, jako je @godfish, @espoem, @zizelvak, @luxorious, @bucipuci, @petecko, @gmt117, @nikdo, @m211, @krakonos, @pipiczech, @tazi, @xlisto @morous70, @valtr, @phortun, @hairyfairy, @sorryjako, @samotonakatoshi

a dalších...

...zkrátka celé české komunity...

...jsem mohla brzy najít odpovědi na své otázky.

Nicméně článků je mnoho a informací také. Několikrát se mi stalo, že jsem se chtěla k něčemu vrátit, ale zapomněla jsem, kde jsem to četla. Ano, mohla bych to resteemovat. Ale napadlo mě, že by bylo dobré, kdyby existovala možnost, jak vytvořit a editovat seznam užitečných článků, pro každého nově příchozího.

Poprosila jsem tedy strýčka Googla o radu a narazila jsem na Steem Share.

Mělo by to umět vytvářet seznamy článků a ty otevřeně sdílet.

Je to prozatím beta... ale to je vlastně Steemit taky.

Má to mouchy. Nenarazila jsem na tlačítko hledat, tak budete muset přistupovat na seznam, který jsem vytvořila přes TENTO ODKAZ.

Screenshot_7.png

Představa je taková, že se zde budou přidávat odkazy na články, které jsou v češtině a vysvětlují fungování platformy Steemit. Pokud jste tedy napsali nějaký návod v češtině, který souvisí se Steemitem, prosím vložte jej do seznamu. Seznam pak můžete sdílet s nováčky.

Prosím však, abyste se před vložením linku dobře podívali, zda tam již článek není, protože by se tam link uložil znovu - zkoušela jsem to a máme tam jeden článek dvakrát a nejde to smazat :(.

Kdyby se někomu chtělo udělat pro českou komunitu další seznamy, nabízí se i další témata :).

Sort:  

Taky jsem o něčem podobném uvažoval :) Díky za mravenčí práci a listování v análech :)

Jako by si cetla moje myslenky. Diky.

díky. to se nováčkům bude hnedka líp hledat.

Dobrá práce. Mám celkem stejný problém. Vím, že se tu o něčem už psalo, ale nevzpomenu si kde.

Tak se mi to podařilo dohledat. Diky za tenhle seznam. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67646.43
ETH 3781.17
USDT 1.00
SBD 3.55