Sen

in #cesky6 years ago

Tento týden se mi zdálo, že jsem byla v místnosti, kde bylo jaderné zařízení a dva koláče. Jeden z koláčů jsem snědla. Do místnosti přišla moje mamka a řekla mi, že koláče byly připravené pro vítěze skautského orientačního běhu. Strašně mě pobavilo, že jsem ten koláč snědla a běžela jsem do pekařství koupit náhradní. Po cestě jsem potkala manžela. Manžel šel se mnou. Vystáli jsme frontu a koupili koláč. Když jsme pekařství opouštěli, všimla jsem si staršího páru, který seděl u východu. Paní se naklonila k pánovi, zle se na nás podívala a něco mu pošeptala. Věděla jsem, že říká něco o dnešní mládeži.

Šla jsem k paní a dožadovala jsem se toho, aby mi to zopakovala. Manžel šel mezi tím uložit koláč. Dohadování s postarší ženou přerušila rána. Okamžitě jsem věděla, že byl manžel neopatrný a při umisťování koláče omylem vybouchl jaderné zařízení. Okolí polila bílá barva a vše létalo jako ve zpomaleném záběru vzduchem spolu s výbuchem. My také. Cítila jsem, jak se rozplývám. V dálce jsem viděla muže. Natáhla jsem k němu ruce a on ke mě. za čas jsme k sobě doletěli, objali se a oba se úplně rozplynuli.

Pak jsem se probudila, ale ve snu jsem opravdu věřila, že je konec.

Sort:  

Zatím všichni žijeme, i když vybouchlo tolik koláčů :-) Ozářil nás jen tvůj zajímavý sen ;-)

Hrozný sen a divoký, nejíš na noc těžká jídla?

Zajímavé. Kdybych měl brát vážně všechny své sny, tak už mám zajištěný pobyt v rekreačním zařízení profesora Chocholouška ;-)

Nekoukala jsi na Simpsonovi před spaním?

Pane jo, tolik akce jsem ve snu neměl ani nepamatuju! Sice nic moc pozitivní, ale jinak dobré vzrušo:-)

Trochu styl Tima Burtona :-D Ale ten by asi ještě navíc zařídil, aby Ti ty čerstvý koláče manžel vytahoval z podpaždí…

P. S. Vyřiď tvému pánovi, aby se do příště pro jistotu podíval na pár dílů MacGyvera! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62