Recipe contest by @kaczik - The voting/ Soutěž o nejlepší recept - Hlasování

in #cesky6 years ago

Unfortunately no one voted in the competition. I have therefore decided to extend the vote to Wednesday 7.3. and if no one will vote, I will divide steem dollars between all the contestants.

Personally, I have tried all the recipes and I will evaluate each of them in the final text, which will be the third, the last one from which will flow the rewards.

Enjoy the cooking!

DQmPnX2YNc1659PE8M1BDLqTh6y9Pb9rSLPCgvVcS67DRpZ.jpg
pixabay.com




37_zps47fd256a.gif

Je mi to líto, bohužel v soutěži nikdo nehlasoval. Rozhodla jsem se tedy hlasování prodloužit do středy 7.3. a pokud ani do té doby nikdo nebude hlasovat, rozdělím výhru mezi všechny soutěžící.

Osobně jsem si všechny recepty vyzkoušela a v závěrečném textu, který bude tím třetím, posledním, ze kterého poputují k výhercům odměny, každý z receptů osobně zhodnotím.

Zdar vaření!

Sort:  

Pokusím se Ti sekundovat, abys v tom nebyla sama..přeci jen za Péťu vařiče jsem tady já:-)) Sestra mi přivezla ze zahrádky cuketu, tak zkusím stihnout ten guláš @petrvl a snad tz knedl9kz s vajíčkem, na ty mám vysloveně chuť:-))

To mi je líto... já jsem se chystal na ten pohár ale nějak nestíhám :) pořád je v ledničce něco co se musí dojíst :)

Děláš mi radost :-) U mě v kuchyni spíše žena vládne. Jedině, že bych zkusil ty brambory od @xlisto , až odjede :-)

Ono to pravidlo s uvařením receptů je sice logické, ale dost omezující :)

:) jj, obávala jsem se toho, ale chtěla jsem to alespoň zkusit :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66498.47
ETH 3469.97
USDT 1.00
SBD 2.62