You are viewing a single comment's thread from:

RE: Oh, those (negative) emotions

in #cesky6 years ago

Kdybych sestavovala list pro a proti bydlení v Praze a ve Varech, tak cestování metrem a obecně pohyb po městě, by tam určitě nechyběl. Jsem rodilý Pražák, ve Varech jsem "teprve" 3,5 roku. A víte co mi tady vůbec nechybí? Tyto davové a časové stresy. Na fesťák nás většinou čeká cesta z města a jindy je tu klid. Málo lidí a veřejná doprava tu jezdí tak blbě, že spěchat nemá cenu :), život je tu prostě pomalejší a díky tomu jsou lidé méně naštvaní a méně mimo.

Sort:  

Je mi jasné, že jinde plyne život pomaleji, ale za metro jsem ráda. Člověk se v létě alespoň zchladí. Co se týče spěchání, se vždycky náramně bavím, když metro už odjíždí ze stanice a někdo se ho snaží doběhnout. Naopak když se do zavírajících se dveří snaží nacpat třeba 3 lidi za sebou, tak si klepu na čelo. Občas dobíhám taky, ale když zjistím, že se už zavírají dveře tak zvolním krok a radši počkám na další. Ty dveře nejsou z papíru, takže je docela fuška se jimi prorvat.

Davům se úspěšně vyhýbám, ale to bude taky tím, že se nepohybuji po těch nejvíce frekventovaných místech a na novoroční ohňostroj jsem se od té doby nedostala.

Jo vidíš a s tím ohňostrojem - jednou jsme jeli na noční procházku po Praze, netuše, že je ohňostroj a byl to otřesný zážitek. Dav nás požral a nebylo možné nic, než vytéci z metra spolu s ostatními :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55