You are viewing a single comment's thread from:

RE: Klima - Globální oteplování a šílenství okolo něj

in #cesky6 years ago

Těším se. Nicméně pozor. Ono pokud se rozhodneme vše okolo toho nazvat ekoterorismem, mohli bychom na tom být úplně stejně, jako ti manipulátoři, o kterých píšeš, akorát s opačným cílem. Věřím vědcům. A i přesto, že se některá data manipulovala, neznamená to, že naší planetu nelikvidujeme. A neměli bychom se k ní chovat šetrněji.

Sort:  

jasně to já nerozporuju i si myslím že to děláme, jen si nemyslím že ty nápady jako manipulace počasí, gmo a jiné jsou správné... a ekoterorismus nepoužívám, ale to už jsem doufám vysvětlil v těch předchozích článkách...

jj, já jen nenašla vhodnější slovo :)

Já si myslím, že většina dat, které se v této souvislosti manipulují, se naopak manipulují tak, aby to vypadalo, že planetu ničíme méně, než jak to ve skutečnosti je. V minulosti jsem napsal spoustu článků (ne tady na Steemitu) na téma všech možných druhů znečištění, drancování nerostných surovin, vymírání živočišných a rostlinných druhů apod. a můžu vám říct, že z těch čísel a faktů, na které jsem při tom narazil, mi bylo opravdu úzko...

Už delší dobu se kloním k pro někoho možná dost extrémnímu názoru, že naší planetě v této fázi možná pomůže už jen pořádný, dobře mířený asteroid...

no to už jsi na tom jak moje sestra s tím asteroidem... :-/

No to si myslím taky a proto mě právě štve ten humbuk okolo globálního oteplování i když by jsme měli mluvit správně o globálním znečišťování... a tím nemyslím znečičťování v podobě CO2 právě, protože CO2 není znečištění příroda má mechanismy jak sním nakládá a my nepotřebujeme ji zastupovat, ale třeba plasty ty příroda nezná

Plasty jsou kolosální průšvih, ale i toho CO2 už je v ovzduší tolik, že si s tím příroda přestává vědět rady, zvlášť když vezmeme v potaz míru odlesňování apod.

Jo já vím, že ten asteroid zní dost drsně, ale obávám se, že než si lidstvo uvědomí následky svého chování a začne se pokoušet o nějaké změny, budou už škody na planetě nenapravitelné. Navíc je tu podle mě riziko, že brzy začneme podobně "prznit" i nejbližší okolí vesmíru, minimálně Amíci ty ambice určitě mají. Takže jak říkám - asteroid a začít znovu hezky od bakterií. Třeba by to příště dopadlo líp :)

no právě to CO2 bych rád vyvrátil to problém pro přírodu není... ale to bych musel napsat odbornej článek ale třeba se skrze ty ekologický články k tomu dopracuju... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60956.08
ETH 3383.12
USDT 1.00
SBD 2.50