You are viewing a single comment's thread from:

RE: JAK VYTRHNOUT VELRYBĚ ... Zaujímavá zhoda okolností... tak to nejak vidím svoj debut :)

in #cesky6 years ago (edited)

Hezký článek. Naučila jsem se nové slovo: "fasa" :) koukala jsem na net a prý to znamená "cool" - jak to vzniklo?

Jsem ráda, že se spojila česká a slovenská komunita už kvůli tomu, protože rozumět slovenštině je v pohodě, ale číst ve slovenštině už trošičku drhne, sice, když se snažím, tak rozumím i polštině, ale přecijen každodenní styk s tím jazykem to pohne k tomu, že i to čtení bude brzy plynulejší.

Na video se určitě podívám, děkuji za tip.

Sort:  

Aj ja som rád, že sme sa tu našli a môžeme sa realizovať - a to v svojom jazyku, lebo škoda by bola byť bloknuty iba na angličtinu. Najprv mi to prišlo ako problém, keby že mám písať iba anglicky. Ale keď som našiel túto komunitu, nič nebránilo sa hneď zapojiť... A s tou slovenčinou to myslím nebude problém - chce to len cvik :)
No a to "fasa" má presne ten význam, ako píšeš - keď je niečo "cool" - pôvod je asi z maďarčiny, kde to tuším nepatrí medzi slušné slová, ale na SK sa to bežne používa. Toľko môj premúdry výklad :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.032
BTC 60972.25
ETH 2632.93
USDT 1.00
SBD 2.57