You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podnikatelé si zaslouží obdiv

in #cesky6 years ago (edited)

Asi záleží, v čem člověk podniká. Já dělala v Metrostavu. Nikdo si tam práce zaměstnanců nevážil. Všichni tam byli otrávení, podhodnocení a pořád jim někdo nadával. Management udělal rozhodnutí, když bylo špatné, odnesli to zaměstnanci. Pak jsem začala dělat na sebe. Spolupracuji s mnoha dalšími živnostníky. Všichni to dělají rádi, s nadšením. Mou práci ocení a i mi to řeknou. Řídím si svůj čas. A když chci, uživím se i bez práce od rána do večera, jen to nechce mít vysoké nároky. Když potřebuji nebo chci víc peněz, mohu pracovat o víkendu a po večerech. Když se necítím, dám si volno, pak to doženu, pokud nehoří termíny. Mám pohodu. Ano, nemám takové sociální jistoty. Birokracie je běs, a souvisí s tím mnoho negativního, ale pokud do toho nebudu nějak donucena, už nechci být zaměstnaná. Takto mi to vyhovuje. Raději papírování a méně peněz, ale klid a spokojenost, než každý den sedět v kanclu s otrávenými lidmi, nechat si nadávat od šéfa za něco za co nemohu a neslyšet v životě slovo uznání. Neříkám, že nejsou dobří zaměstnavatelé, ale pro mě to prostě není.

Ale každý jsme jiný. Třeba manžel potřebuje mít ten pocit, že mu někdo kouká přes rameno. Doma by se k práci nedokopal.

Akorát mi při práci z domova občas chybí lidi. Ale doháněla jsem to tím doktorským a sem tam nějakou lektorskou činností. To bych chtěla dělat i po mateřské.

Sort:  

Jasně, já podnikání neodsuzuji, resp. myslím si, že je to pro některé lidi prostě vhodnější forma práce. Osobně jsem jako Tvůj manžel, mám raději svou kancelář. I když moméntálně pracuju víc z domova a zdá se, že si na to jde také zvyknout. Já musím říct, že mě na celém tom příběhu spíš zarazilo, jak strašně musí někdo bojovat, nejdříve z úřady a pak se sítí maloobchodníků, aby si vydobyl své místo na slunci. Předpokládám, že Ty komunikuješ na přímo se sými zákazníky a tak se s nimi domluvíš. Nepotřebuješ nějakého prostředníky (popř. třeba komoru nebo jinou profesní instituci), pak je to asi valstně jednodušší než když pečeš housky. Bylo mi Květušky líto, byla taková nadšená, když s tím začala a při zmiňované návštěvě byla jak zmoklá slepice. Takže téma, které ke mě přiletělo, ač jsem jím vlastně sám nedotčen:-)) Btw, Metrostav..tak ty bych hnal všechny holí..postavili mi byt, co mi padá na hlavu a soudy jsou na ně krátké...jsem "moc rád" , že nám staví většinu metra, snad tahle stavba nedopadne podobně:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61726.60
ETH 3041.60
USDT 1.00
SBD 3.86