Jak nalézt všechny články pod zvoleným tagem?

in #cesky6 years ago

Jak doufám víte, probíhá soutěž o nejlepší recept pod tagem #kacikrecipecontest.

Chtěla jsem provést kontrolu, zda nepřibyl nový recept a později, jestli již někdo nehodnotil a zjistila jsem, že se mi pod tímto tagem zobrazuje jen posledních 6 článků. Zatímco u například tagu #cesky mohu scrolovat níže a načítají se mi stále další, zde to nejde.

Nevíte čím to je?

Zkoušela jsem zvolit trending/new/hot ... pořád jen šest. K ostatním se nedostanu.

Screenshot_1.png

Sort:  

Asi už jsou starší než týden. Staré příspěvky s tagem #cesky se taky nenačtou, ale za poslední týden je skoro 200 postů, tak trvá, než se dostaneš na konec ;)

Přesně tak, @godfish má pravdu. Nedávno došlo k úpravě, která není zrovna nejšťastnější, ale dokáži její význam pochopit. Příspěvky starší než sedm dní (respektive po výplatě) se ve výběru podle tagu nezobrazují. Dokud však není kompletní plnohodnotné vyhledávání na Steemit.com, torchu to komplikuje život. Mám však radu, užij busy.org, tam funguje vlastní vyhledávač.

Aha, tak to jsem nevěděla, zase nový poznatek, děkuji. Ale to mi tedy moc šťastné nepřijde :( Už tak je potřeba ke Steemitu hromada nástrojů, ale aby byl potřeba další k tomu, abych hledala dle tagu, to už mi přijde fakt hloupé :(

Někde na to hledání podle tagů aplikace byla, ale měla spoustu much, tak ji nemohu najít. Co vím, a pokud jsem to nepomotal, chystá se nový vyhledávač pro Steemit.com, který by měl umět hledat i podle tagů, a nejen jednoho. Ale kdy bude na světě, to je prozatím ve hvězdách.

Bojím se, aby tomu Steemitu trochu neujel vlak. Aby ho nepřeválcovala konkurence.

STEEMu vlak neujede, ten se bude držet mezi předními kryptoměnami, Steemit je totiž velký a skvělý projekt. Steemit.com (ani Steemit Inc.) vlak také neujede, řekl bych, že Steemit bude vždy hrát prim mezi ostatními interfacy. Na Steemit.com se také usilovně pracuje každý den, jen to není vidět na první pohled. Ti, kteří tu jsou déle však již spoustu změn zaznamenali. A co teprve ti, kteří tu jsou od začátku. ;)

jj taky mám práznej svůj tag #cafescope a dost mě to sejří páč na něj v článcích odkazuju abych nemusel pořád okopírovávat všechny linky všech článků :(

Congratulations @kaczik! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62