Zapalování sporáku II.

in #cesky6 years ago

V pátek mi přišla domů nová zapalovací jednotka ke sporáku. Nemohl jsem jí namontovat hned, musel jsem počkat na neděli, kdy jsme se se ženuškou vrátili z pobytu v Nepomuku.
O víkendu jsem si dal tak trochu pauzu od aktivního působení na Steemitu.
Napravím to však ještě dnes večer tímto postem.

Ale teď už zpátky k našemu nefunkčnímu sporáku.

IMG_20190317_152341.jpg

  • namontovat novou jednotku nebylo složité. Napřed jsem jen provizorně připojil kabely a nasadil hořáky.

Stiskl jsem tlačítko zapalování. Úžasné. Proud jisker byl silný u všech hořáků a pracoval s trošku větší frekvencí. Nevadí, alespoň bude rychlejší zážeh ;)
Přistoupím tedy k finální montáži jednotky.

IMG_20190317_152641.jpg

  • plechová příruba na sporáku má množství univerzálních otvorů pro šroubky. To je skvělé, nebudu muset improvizovat. Vlevo vidíme i trysku zadního hořáku.

IMG_20190317_153352.jpg

  • jednotku mám finálně namontovanou. Upevňovací šroubky jsem zakápl barvou.
    Přívodní VN kabely k jednotlivým hořákům jsem vyvázal drátkem tak, aby se zbytečně nedotýkaly horkých částí sporáku.

IMG_20190317_213500.jpg

Úspěch!

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

Šikovnej chlapec...
Já se jednou pouze pustil do výměny celé varné desky. Zato jsem ale měnil hadici přívodu plynu... Konopí, fermež a tak... Měl jsem staženo... Ale už je to pár let, plyn neuníká, revizák tam několikrát byl ;) A já už tam nebydlím ;)

Elektřinu to ano. Ale předělání přívodu plynu podle nových norem jsem radši přenechal odborníkům, takovou odpovědnost bych na sebe nevzal ;-)
Krom toho jsem to musel doložit na správě domu. Asi by koukali, kdybych tam dal nějaký bramborový firemní razítko :-D

Jsi prostě jedničkovej elektromontér

:-) Díky, bylo to celkem jednoduché. :-)

Hi @jjprac!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.197 which ranks you at #22250 across all Steem accounts.
Your rank has improved 36 places in the last three days (old rank 22286).

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 211 contributions, your post is ranked at #209.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • You have already convinced some users to vote for your post, keep trying!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

You got a 61.65% upvote from @brupvoter courtesy of @jjprac!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63294.77
ETH 2638.69
USDT 1.00
SBD 2.70