You are viewing a single comment's thread from:

RE: Můj osobní typ na učení Angličtiny - Duolingo

in #cesky6 years ago

Hodně dobrá aplikace. Už jí mám na mobilu pár měsíců a můj Duo už má zlaté pyžamo :-D. Můžu též doporučit.

Sort:  

Pěkný! to ani nevím, že může...a cejtíš zlepšení? :)

Dá se tam nakupovat za získané drahokamy, lingoty :-) Zlepšení určitě pociťuju.
Můžeš mě tam sledovat či přidat do přátel, když budeš chtít, jsem tam jako JJ a mám ikonu křečíka s Rubikovou kostkou :-)

Tak to sem rád doufám že se taky něco naučím :) nemůže tě tam vůbec najít...ja sem tam Miichal aspoň se budem motivovat :D

Miichalové jsou tam tři. Jeden má 50 XP, druhý 1268 a třetí 10213 :-) Já mám 2231.

Určitě ten druhej :)

Už má 1408, hmm, učíš se rychle :-)

Ja tam hlavně nikde nenašel ty svoje XP ale 50XP je podlemě málo, protože mám úspěch 200XP za den a 10k nemám určitě...ale nikde tě furt nevydím :( :D to je hrozně nepřehledný v tomhle..

Své XP najdeš v menu (tři čárky) vlevo nahoře na domovské stránce aplikace pro Android.
Mě najdeš v profil/žebříček/přidat přítele a dáš hledat JJ. Ten s ikonou křečíka a s XP 2298 jsem já :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69618.00
ETH 3376.33
USDT 1.00
SBD 2.76