Přichází !shop

in #cesky5 years ago (edited)

Chcete také "šopovat"? Teď před Vánocemi je to aktuální :)
Po pivu, kávě a trdelníku přichází SHOP.
Nedávno jsem u @krakonos e narazil na zkušební komentář !shop. Mrknul jsem na to blíže, co to vlastně je.
Originální odkaz je zde: https://busy.org/@ericet/teamcn-shop10shop50-ybz8jsz8ky
Jedná se o projekt čínské "jídelny", který používá mince SHOP. Tyto mince může rozdávat každý, kdo drží více než deset kousků. Za každých držených deset mincí SHOP můžeme denně jednu rozdat.
Pozor, mince je nutné mít nestakované, zjistil jsem, že u stakovaných to nefunguje.
Také je potřeba se nejprve zaregistrovat jako dárce, "rozvozce jídla" posláním 10 mincí SHOP na účet @teamcn-shop.

Poté již můžeme pod něčí článek či komentář zavoláním
!shop
v komentáři přidělit jednu minci. Sám dárce dostane od systému také jednu.

Pokud na komentář robota odpovíme kámen / nůžky / papír v angličtině, tedy rock, paper nebo scissors, hrajeme s ním hru. Za výhru dostáváme též jednu minci SHOP.
Počet mincí za výhry je omezen na den. Zatím to vypadá, že na dvě denně, ovšem může to i záviset na počtu držených mincí (nemám vyzkoušeno).

Celý tento systém testuji a čekám do zítřka, až se mi odstakují mince, které jsem zkušebně zastakoval.
Bez mincí komentář !shop zobrazuje jen obrázek nějaké té čínské "mňamky". Každopádně hru kámen/nůžky/papír do ním lze hrát, jak potvrdí @bucipuci, první Steemiťan, kterému se mi podařilo poslat první SHOP minci.

Nepojmenovaný 1.jpg

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

Díky za užitečné informace. :-)
!trdo
!BEER
!COFFEEA
a Shop již brzy... :-)

Congratulations @garygeo1, you successfuly trended the post shared by @jjprac!
@jjprac will receive 0.01491413 TRDO & @garygeo1 will get 0.00994275 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Není zač ;)

!BEER
!COFFEEA
!shop
pod komentářem nefunguje, jen pod článkem, jak jsem teď zjistil.



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

你好鸭,jjprac!

@krakonos给您叫了一份外卖!

@wongshiying 老王 迎着海啸 骑着皮皮虾 给您送来
上海人的回忆雪糕

吃饱了吗?跟我猜拳吧! 石头,剪刀,布~

如果您对我的服务满意,请不要吝啬您的点赞~
@onepagex


You win!!!! 你赢了!愿赌服输! 给你1枚SHOP币!


You win!!!! 你赢了! 给你1枚SHOP币!


You lose! 你输了!不给我点赞,你就再吃我一拳~



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER from @krakonos for you. Enjoy it!

A UFM tokeny kupuješ?

Většinou je získávám díky používání tagu upfundme.

Hru Kámen, nůžky, papír potvrzuji. Včera jsem jednou vyhrál a jednou prohrál a obdržel jsem 1SHOP. Předevčírem mě Obchod zmasakroval, takže za to nic nebylo.
!trdo
!BEER
!COFFEEA

Congratulations @bucipuci, you successfuly trended the post shared by @jjprac!
@jjprac will receive 0.15418350 TRDO & @bucipuci will get 0.10278900 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site



Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Teď jsem vyhrál 2x a dostal dva šopy. Už se v tom nevyznám. Asi tam bude omezení na méně než na den, např. na hodinu :-)

Když jsme si o tom psali poprvé, tak jsem za 4 výhry dostal 2 shopy. Pak jsem s ním hrál asi půl hodky a dostal nářez. Měl jsem sice jednu nebo dvě výhry, ale už jsem nedostal nic. Vypadá to, že je potřeba začít hrát co nejdřív po příchodu komentáře a dát tak maximálně 4 hry. Víc podle mne na zaplacení nevezme.

Je to možné.

Důležité je, že ta hra funguje. Stačí si třikrát střihnout a nechat to plavat :-)
!BEER

To bude nejlepší :-)
!BEER
!COFFEEA

:-)
Vracím !COFFEEA, máš jich málo :-)

Díky, další porce pro tebe ;)

!COFFEEA
!BEER

coffeea Lucky you @bucipuci here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness



Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

coffeea You need to own more COFFEEA (5 COFFEEA in your wallet allows you to send 1 TOKEN per day)

coffeea You need to own more COFFEEA (5 COFFEEA in your wallet allows you to send 1 TOKEN per day)



Hey @bucipuci, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Tož jdeme do toho:
!shop (Žádné mince nemám, ale třeba si to s Tebou zahraje...)
!trdo To je na jistotu.
!BEER Vlatně nevím. Mám jich stakovaných 18. Někdy dává, někdy ne...

Congratulations @krakonos, you successfuly trended the post shared by @jjprac!
@jjprac will receive 0.30232238 TRDO & @krakonos will get 0.20154825 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

S 18 stakovanými můžeš dát max. 3 !BEER za den. @beerlover by měl ještě vydat upřesňující článek s novými pravidly. Zatím vím jen to, že asi od 20.12. bude třeba mít stakováno 20piv.



Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Díky za příděl tokenů ;)

You have received a 1.13% upvote based on your stake of 749.49377114 UFM! Votes today: 1

coffeea Lucky you @jjprac here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER from @garygeo1 for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63267.39
ETH 2572.65
USDT 1.00
SBD 2.80