Kartáček na zuby s plynovým pohonem aneb můj večer u počítače

in #cesky6 years ago

Dnes večer jsem vyplňoval placené dotazníky. Jsem registrován u několika společností, které mi je posílají. Dá se tím přivydělat nějakých pár stokorun měsíčně.
Občas mi chodí i dotazníky od zahraničních společností. Dozvídám se tam hodně zajímavé věci. Už jsem si zvykl, že se mě ptají, zda vlastním klec na kraby, jestli jsem ulovil losa nebo medvěda za poslední půlrok či snad jsem žena, samec nebo jiné pohlaví.

Dnes na mě vykoukla otázka, zda jsem během posledních šesti měsíců zakoupil kartáček na zuby s plynovým pohonem.
Inu, ačkoliv občas něco kutím a mohl bych tak mít třeba i kartáček s raketovým pohonem, tak plynový zubní kartáček jsem si fakt nezakoupil :-D
Nevíte snad, kde bych ho sehnal? Za pár let to bude určitě běžná věc. Představte si, dojdou vám baterky ve vašem kartáčku a co uděláte? Připojíte PB lahev, spustíte plynovou turbínku či generátor a můžete čistit! Pokud se při tom nespálíte, bude to jistě skvělý vynález.
Zatím si však vystačím s tím obyčejným, za třicet korun. S manuálními funkcemi...

Nepojmenovaný 1.jpg

Poté, co jsem dokončil dotazník, narazil jsem náhodou na sociální síť, běžící na blockchainu BCH, jménem Memo.cash. Nalezneme jí na https://memo.cash/

Moc jsem tuto síť nezkoumal. Pochopil jsem, že je trochu podobná Twitteru. Jestli jsem to pochopil správně, tak nové coiny zde nevznikají, ale jsou posílány mezi uživateli jako odměny, takže je nutný jistý počáteční vklad, ze kterého odměny pocházejí (To je má domněnka, blíže jsem to nestudoval, moc mě to nezaujalo. Nejsem fanouškem Bitcoin Cash)

Ale co mě zaujalo, to jsou věci. Víte, kdo je mezi uživateli? Ano, je dosud aktivní a pracuje. Jeho myšlenka nezemřela a evidentně ani on. Je to on, sám Vůdce...

Nepojmenovaný 2.jpg

Myslím, že zůstanu u Steemitu. Nejsou tu nadlidé. Jen lidé. A co uděláte vy? ;-)

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

Kartáček sis špatně vyložil.
Plynem je jistě míněn metan - tedy přírodní plyn a zcela ekologický. Jen je zapotřebí nějakou hodinku před jeho použitím si dát notnou dávku chleba (s kmínem) nebo čočku. Zásuvku pro připojení má už každý vlastní.

No vida, tak to bude :-)

You got a 66.73% upvote from @brupvoter courtesy of @jjprac!

Kdekoliv slyším Bitcoin Cash, tak odvracím zrak, tak asi taky zůstanu na Steemitu :-)

Nedivím se. Je to nesympatická měna, přijde mi, že parazituje na pravém BTC.

Ja jsem si hned pomyslela, ze takovy kartacek slouzi zrejme k nenapadnemu otraveni lidi, kdyz to jinak nejde.

Konspirační teorii bych v tom nehledal, spíš nešťastný překlad z cizího jazyka :-D

Ja uzivam bambusovy kartacek a zubni pastu bez fluoru nebo sama udelanou smes bez chemie. Funguje to bezva a nemusim myslet na to, ze je to potreba nabijet.

Proč ne ;-)

já si teď lámu hlavu jak zněl anglický originál a co tím myslely a ne a ne na to přijít :D

Možná tím byla myšlena ta ústní sprcha.

Hádám, že se jedná o pneumatický kartáček na stlačený vzduch. To je taky plyn... Bude tam nějaký kompresůrek. Proč to nejde přímo na elektřinu? Protože proto!

Těžko říct. Mohli tím myslet ústní sprchu.

Hi @jjprac!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.117 which ranks you at #22943 across all Steem accounts.
Your rank has improved 38 places in the last three days (old rank 22981).

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 256 contributions, your post is ranked at #216.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • You have already convinced some users to vote for your post, keep trying!
  • Try to improve on your user engagement! The more interesting interaction in the comments of your post, the better!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50