Kacířův dopis

in #cesky6 years ago (edited)

*Dnes jsem opět zabrousil do svého rozsáhlého archivu. Vždy mě fascinovaly podzemní prostory a tajné únikové chodby.

Povídku jsem odstranil, uvažuji o jejím budoucím využití.

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

Velice pěkné. Zavedeš nás někdy i do budoucnosti? Do světa hyperpohonů, hologramů a odvážných vesmírných badatelů?

Díky ;-) Do budoucnosti jsem se zatím ještě nevypravil, ale nikdy neříkám nikdy. Uvidíme ;-)

Vždy jsem si říkal, že ta doba ikdyz mnohým ublížila, každý z nás se tam ocítil několikrát. A já sám společně s máti tu dobu máme jako magnet:) tak díky za pikosky:) ...máš tam ještě něco?:)

Není zač. Moc povídek už nemám, budu muset zapracovat a rozšířit jejich sbírku.

Pěkné. Ten snímek mi připomíná scénu Pána Prstenů, když Frodo a spol. dorazili do podzemního království trpaslíků.

A jeje, pokud je to z toho filmu, tak to budu muset stáhnout minimálně do týdne, aby to tu nezůstalo navěky ;-) Už nevím, odkud ten obrázek byl :-)

Nevím to jistě, ale mám za to, že je to záběr na hrobku krále trpaslíků.
P.S. Tak kluk mi to potvrdil. Je to z prvního dílu, když putovali přes Morii

Díky za info, pak to radši stáhnu ;-)

This post has received a 6.93 % upvote from @boomerang.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63178.17
ETH 2581.50
USDT 1.00
SBD 2.71