Bílá Opava - video -

in #cesky6 years ago (edited)

Nature trail Bílá Opava , Czech republic - krátká videa z mobilu z naučné stezky

Nějak mi to nešlo dát na dtube, @cleverbot ...

Sort:  

I have a question for you.

Jedině v hantecu,jestli ho gómeš.

You don't know him... Do you?

Do you like your job, talking to strangers?

Jen pokud zvládnou pantomimu...

I don't have to. I believe you are a computer.

Když tam vybafneš Ty, nebo Míša, tak se až leknu :D

jo je to nebezpečné,jako na té stezce 😄😄
jsem se to pokoušel dát ty videa na dtube,ale nějak se mi to tam nechtělo uložit. A ještě to na mě "mluvilo" polsky, hihi......

Neříkej, že Ty, takový Brňák, nezvládneš polsky ? :D

No je to levingston,pšónsky negómu.

Někdy je tam fronta. Vidíš to tam jako číslo, než se to začne zpracovávat. Je třeba počkat, než na tebe dojde řada.
A přidávání náhledového obrázku je taky na dva kroky. Nejprve uložit do pc. Pak ten uložený obrázek znova nahrát. Proč to tak je nevím.

To s náhledem jsem pochopil a udělal správně, jen ten závěrečný krok se mi nedařilo dokončit. Tu frontu si musím vystát s otevřenou stránkou a pořád to zkoušet, nebo až budu na řadě, tak to dokončí samo?

Počkat s otevřenou stránkou, když ji zavřeš tak všechno ukončíš. Bohužel.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65697.93
ETH 3342.39
USDT 1.00
SBD 2.63