Sort:  

i love your photos . they are taken professional. thanks

Thank you for the comment :) I'm still learning a lot, but trying my best :)

Vítej doma ;) Mé nejoblíbenější místo jsou Čechy :) Dám i Moravu :)

Děkuji za přivítanou! :)
Mě trochu mrzí, že na to že jsem z Čech - z Vysočiny - jsem Čechy moc neprocestovala. Mé druhé nejoblíbenější místo, řekla bych, jsou Beskydy na jaře a pak konečně Krkonoše v zimě. :)

Nemáš zač :-) Což o to, v Čechách i na Moravě je pěkně, tak máš co dohánět :-)
I když z jižní Ameriky to není zrovna za rohem.
V Beskydech i v Krkonoších se mi taky líbilo, když jsem tam byl na dovolené.
Pálavu bohužel ještě neznám.
Jinak mám rád kromě Plzeňska, kde žiji, třeba i Český Kras, hlavně na jaře, když rozkvétají sasanky a skalnaté útesy jsou dobře vidět.

Český Kras se říká je moooc krásný!
ano, jak říkáš, mám co dohánět! :D

Pravda, Pálava spojená s Mikulovem a lednicko-valtickým areálem je v létě asi nepřekonatelná.

Hello @janathedreamer! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Ahoj všichni, mám spoustu oblíbených míst, ale kdo ví, jak se dostat po České republice jinak než autem, zajímají mě lety, ale nevím, kam jet a s jakou společností je to možné?

Jedním z mých nejoblíbenějších míst v České republice jsou Karlovy Vary. Vyrazila jsem tam na víkend, abych si užila přírodu a termální prameny, a protože jsem chtěla ušetřit za letenky, využila jsem webové stránky ryanair letenky , kde jsem našla levné letenky z Prahy a dokázala si užít úžasnou dovolenou, aniž bych utratila příliš mnoho peněz, stránky byly darem z nebes a nyní je vždy kontroluji při plánování nových cest.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64686.77
ETH 3158.13
USDT 1.00
SBD 2.57