You are viewing a single comment's thread from:

RE: 3DCoin Zadarmo mince cez airdrop (15 $)

in #cesky6 years ago

Jasné to úplne chápem, je veľke množstvo mincí čo v podstate nemá po zalistovaní poriadne žiadnu hodnotu aj napriek dobre rozbehnutému projektu. Pre mňa a určite aj pre ďalších crypto nadšencov aj to 1 euro alebo dolár pomôže, keďže je to úplne zadarmo.

Sort:  

jj, taky jsem sbíral faucety na začátku a dnes už jen freebitco ze sentimentu, stejně už takhle toho je hodně a člověk se vtom nevyzná...
Takhle jsem jednou dostal pár tisíc neucoinu a po roce apůl projek zavželi ale stihl jsem to prodat ještě asi za 800 tisíc satoshi naburze :)
https://coinmarketcap.com/currencies/neucoin/#charts
a pak taky mám účet třeba na coipro sice nevím proč protože ti ta každej den přičítá samo satoši asi 20ti různej kojnů, ale na widrav dosáhneš asi za 5 let no třeba tou dobou to budou nějaký peníze :) A kolik asi účtů jsem kde zapoměl že je mám a něco tam leží... kdo ví :D

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56269.96
ETH 2364.95
USDT 1.00
SBD 2.26