Noční rychlovka

in #cesky6 years ago (edited)

Ahoj Steemiťáci

nejdřív trochu zhodnotím pokus s napsáním společného příběhu.
Velice děkuji všem zúčastněným za skvělé a nápadité příspěvky. Sice jsme zůstali s dějem v půli cesty, dali jsme dohromady dvacet vět. Spolupráce s vámi mě velice bavila a věřím, že vás též. Samozřejmě, kdo bude chtít, může rozepsaný příběh domyslet. První věta byla použita z povídky Historie mého holubníku od Isaaca Babela - résumé zde . Ještě jednou všem velké díky.

Dále bych Vás chtěl pozvat k soutěži s tagem #shareyourworld organizované kolegou @reonlouw . Odměny jsou opět velmi štědré.

Tento týden sedím ve volební komisi. V mém okrsku se volí do zastupitelstva města, městské části (dvě velké plachty) i senátor. Straší nás, že hlasy budeme počítat do půlnoci.

Asi před dvěma týdny jsem zde vychvaloval novou sociální platformu kblog.io , která přispěvatele odměňuje v měně Superior coin. Se spuštěním ovšem nastaly potíže s obnovou Voting power, jejich odstranění trvalo o dost déle než vyladění Steemitu po HF20. Nyní by ovšem mělo být vše v pořádku. Na kblog.io se dají snadno ulovit hlasy od velryb,je jich tam vysoká koncentrace a článků zatím málo.

Včera (v pátek)
se konala Noc vědců, ale o tom napíšu třeba příště.
DSC04757.JPG

A to je z nočních rychlovek vše. Čekali jste článek o něčem jiném?

Hezký víkend!

Sort:  

Ten příběh mi nějak unikl, zachytil jsem ho už asi v závěru, tak jsem se nezapojil, příště snad.
Budeš se tedy té soutěže #shareyourworld účastnit?

Ano, teď už se koná asi po čtvrté a rád se zapojuju.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63030.98
ETH 2594.62
USDT 1.00
SBD 2.74