100. výročí

in #cesky6 years ago

Ahoj Steemiťáci

O nedělním svátku jsem chtěl psát tak jako tak, jsem tedy rád, že to mohu napasovat na #tematydne zvoleném @ritxi . Díky,kápnuls mi do noty.
Výročí vzniku Československa jsem strávil v Praze. Původně jsem chtěl vzít i děti, ale ty odjely na Slovensko, tak jsem vyrazil sám. Pěkně jsem promokl, byla mi zima, ale vůbec jsem nelitoval. Nejdřív jsem navštívil zrekonstruované Národní muzeum. Vše bylo nablýskané, vypulírované a voňavé a obě výstavy povedené.Nakonec jsem zde strávil dvě a půl hodiny a vydržel bych klidně i déle, ale chtěl jsem stihnout vojenskou přehlídku. Víc než počasí mi vadili lidé s deštníky stojící přede mnou. Naštěstí paní trochu napravo napadlo, že nepromokavá bunda s kapucí by jí mohla stačit a deštník složila. Takže nakonec taky super. Po přehlídce jsem pospíchal na Staromák, kde zrovna končil koncert No Name a než se připravilo pódium pro další interprety, prohlédl jsem si výstavu v Karolinu. Večerní koncert s Vondráčkovou, Pilarovou, Suchým, Uhlířem, Chodúrem, Hložkem, Dashou, Bílou a Gottem byl nezapomenutelný. Většinu interpretů naživo už zřejmě neuvidím. Nakonec mě čekala dobrodružná cesta vlakem domů, ale o tom chystám jiný post.
Škoda,že se mnou nebyly i děti, ale s nimi bych program musel koncipovat jinak.

Hezký den!

DSC04943.JPG
Muzeum po rekonstrukci prokouklo

DSC04942.JPG
Část fronty před muzeem půl hodiny před otevřením

DSC04995.JPG
Z přehlídky

Sort:  

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

To muzeum si už rekonstrukci zasloužilo. Do Prahy se v pátek valily ohromné davy lidí, což bylo poznat na dálnici i na železnici.

Ano a výsledek je uchvacující.

Díky za "report" :-) , muzeum vypadá fakt pěkně.

Opravdu doporučuji tam při návštěvě Prahy zajít.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63398.53
ETH 2660.51
USDT 1.00
SBD 2.77