Výplody a kreace úřadů nejvyšších

in #cesky5 years ago

Jestli se alespoň občas rozhlédnete po médiích, co je nového, pak vás jistě neminula slova ministryně průMYSLu a obchodu.

Za drahá data si lidé můžou sami. Málo je kupují.

Paní Nováková je přesvědčená, že za její ztrapnění můžou novináři. Asi převzala logickou argumentaci od pana Babiše

Já ve zdravotnictví nepodnikám. Já dávám peníze do fondu, který kupuje nemocnice od SOUKROMÝCH lékařů (2016)

Pravda. Moje citace AB je už o něco starší, ale stále ji ještě nepřekonal, tak i nadále je mojí nejoblíbenější. Zpět k paní Novákové. Tvrdí, že její moudrá slova novináři vytrhli z kontextu. Přemýšlel jsem, jaký by ten kontext musel být, aby dávala smysl. Vzpomněl jsem si na přítele Kim Čong Una v Severní Lidové DEMOKRATICKÉ Republice i na minystrini jinou - paní Maláčovou:

Čím více budeme mít státních úředníků, tím více vybereme na daních.

Ano, ale tím více zaplatíme za státní úředníky. Tady asi ten kontext nějakou roli hrát mohl, ikdyž mně prohlášení nepřijde zrovna chytré, dovedu si představit v kontext, v kterým zní méně hloupě, než když ho tady takto vytáhnu. Bohužel, pokud si vzpomínám, tak ten kontext byl něco jako - jak zvýšit peníze ve státním rozpočtu...



Já opravdu nevím, kde se podívat, co nastudovat, abych prohlášení popírající základní zákony ekonomiky vyučované dávno na základkách pochopil. Čím více lidí si bude kupovat můj produkt, tím víc to vypovídá o chytře nastavené cenně a tím méně důvodů mám zboží zlevnit. Kdyby to byl produkt spotřební, raději bych ho zdražil. Ale určitě bych ho nezlevnil. Jedině, kdyby ho zlevnil někdo jiný a zákazníci mně utíkali. Ale to na českém specifickém trhu asi neprobíhá.

Ano, všechny výroky nějaký kontext asi mají. Ale jestli vytržené zní tak hloupě, tak se spíše bojím jakýkoliv kontext hledat. Bojím. Ještě více však toho, kam tahle vláda ČR dovede. Co bude příště? Poradí nám ministr zdravonictví, když nás bude mírně bolet hlava, ať skočíme ze schodů? Bude to bolet méně. Opravdu, hlava bude bolet méně, protože v ten moment dojde k přenosu tolika nervových bolestných vzruchů, že tělo do oběhu vypustí i látky s tlumícími účinky. Ale asi jsou šetrnější způsoby, jak se zbavit bolesti hlavy, než tím, že si ji vytvořím po celém těle. Co tedy bude příště?

To není sníh!!! To je KALAMITNÍ SNÍH! (Daniel Ťok)


(Pro neznalé, jde o parafrázi Babišova výroku)

Nikdy neodstroupím, nikdy! Ať si to všichní zapamatují!

Trochu se mně stýská po dnech, kdy na ministerstvu pracoval i pejsek, Rambohafík. Pokud někde z ministerského stolu krále Andreje Babiše I. vypadal schopně, byl to právě on s majitelkou paní Šlechtovou...

A co říkáte na protesty ve Francii?

Populární teorie médií je, že se jim nelíbí zdražení pohonných látek o nějaký ten cent. Alespoň toto na začátku tvrdili. Už asi píší něco jiného, když protesty trvají tak dlouho. Ale já si raději přečetl něco od novinářů na vlastní noze, protože na Štědrý den bych do ulice kvůli zvýšení cen pohonných hmot o pár centů nešel. Rostoucí cena životní úrovně, nebo jinými slovy, klesající životní úroveň, a neschopnost vlády řešit problémy běžného občana by měly být hlavní důvod...

ZDROJe: Koláže jsou převážně ze stránek na Facebooku, obvykle TBMK, Paralelní listy, Prezidenti ČR, nebo servr Novinky, Idnes.

Sort:  

Člověk žasne, co ti politici vyplodí.

Jsou to koumáci

Nebýt zamyšlení nad drahými daty, tak ani nevím, že nějakou ministryni Novákovou máme. Pokud někdy bude debata Novákové a Maláčové, nerad bych, aby mi unikla. Ještě by je mohl doplnit Petříček. Tahle vláda je neskutečný víqět.

V politice je dnes oblíbená předpona pseudo. Proto bych psal spíše pseudovláda. A co říkáš na Volného, kterého jsem zapomněl?
"Pojď ven!"
"Vaše pravidla platí tak dlouho, jak já je budu dodržovat!" k moderátorce Světlaně Witowské v jejím pořadu
"Toho Baldu jste stvořili vy!"
"Za 500 000 je moje diplomová práce vaše."

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97