Život, vesmír a vůbec, aneb díky za všechny ty ryby

in #cesky7 years ago (edited)

Asi jste si všimli, že jsem utrpěl vzdělání klasického typu. Kromě dvou světových živých jazyků (ten druhý je španělština, kterou rád mluvím, ale nerad píšu. Nedávno jsem v Praze potkal úžasnou Natashu Tinicacos, kterou jsem do onoho nedávno neznal, a španělštinu si důkladně oprášil.) jsem chtě nechtě pronikl pronikl i do tajů latiny. A samozřejmě jsem toho hodně přečetl. V leckterém textu tak najdete narážky na knihy a básně mých oblíbených autorů.

V titulku článku jsou knihy neklasické, ale i tak skvělé. Pro britský humor mám zkrátka slabost. Když jsem si šel nalít víno, měl jsem v úmyslu odkázat na Steinbecka titulkem O rybách a lidech.

Asi jste poznali, že jsem opět požil, tentokráte vína. Proto budu psát o tom, co se vám snažím sdělit, svým podnapilým způsobem. Zase bych s vámi rád diskutoval o soutěžích. Ano, chci diskusi. Chci znát vaše názory a komentáře pod článkem jsou pro ně skvělé místo.

Česká autorská soutěž mě přijde na 4 Steem Dollary, ale hlavně spoustu času a nervů. Přečíst, porovnat a férově zhodnotit jedenáct článků není hračka. Všechny texty byly skvělé. Ale co mě zaráží je, že hlasů je v téhle chvíli také jenom jedenáct. To je nás tu opravdu tak málo? Jak to udělat, aby soutěž byla atraktivnější nejen pro autory, ale i pro čtenáře? (Ano, nabídnout desetkrát větší odměny je sice řešení, pokud je ale nedáte z vaší kapsy, není to konstruktivní návrh)

Celá řada lidí tvrdí, že k volbám nechodí, protože jejich jeden hlas přece nic neovlivní. Tady je každý hlas vyslyšen a diskusi vítáme.

Soutěží jsem původně chtěl nalákat nové autory, leč zdá se, že jsem neuspěl. Chtěl jsem také ukázat, že na Steemit vznikají skvělé texty. Tady jste vy, kdož jste se přihlásili, mé očekávání předčili. A chtěl jsem, aby se sem přidali lidé, kteří chtějí, aby jejich hlas měl váhu. Aby mohl něco změnit. Protože pro hlasování v soutěži stačí napsat jeden krátký český článek. A hlas nováčka má pak stejnou cenu jako kohokoli z nás. A tady jsem, zřejmě, opět neuspěl.

Pozvěte své přátele. Mohou hlasovat pro vás nebo vaše favority. Každý hlas i komentář má cenu. Mohou se zapojit do diskuse. Mohou si za své názory něco málo vydělat. Tady se mlčet nevyplatí. A mohou mít náskok před těmi, kteří se zaregistrují za rok, dva nebo tři.

Byl bych rád, aby v soutěži hlasovalo aspoň dvacet lidí. Autoři jednotlivých textů si to zaslouží. A já snad také.

a.png

A když u jsme u těch soutěží, váš hlas pro tenhle článek pomůže vyhrát mně jednu pivní soutěž ;)

Sort:  

Pivní soutěž s článkem psaným v opojení vínem? Není to trochu protimluv? :)

Psal jsem ho ráno střízliv. Člověk míní a Dionýsos mění ;)

už jsem to někde psal. pro některé lidičky je to "spoustu práce" něco přečíst, pak nějak reagovat a po čase "vypátrat" článek ve kterém se o něčem hlasuje. a pro některé je zase trochu těžké přidělit jeden hlas jen jednomu, když všechny postupující články mají něco do sebe. Možná by stálo zato, pouvažovat o bodovém hodnocení. příklad : postupuje 6 článků a tak každý hlasující bude mít možnost přidělit tři body s tím, že je může dát buď jen na jeden článek, nebo na víc ((maximálně však tři - víc bodů mít nebude, že;-)?). půlky a jiné zlomky nejsou povoleny)). tím se trochu ulehčí volba mezi články a tobě tak trochu ubude práce (pokud někde nedojde k plichtě;-)). ať tak, či onak, rozhodování je stejně na tobě (vyhlašovatel VŽDY určuje pravidla).
P.S.: nevím, jestli jsi to v nějakém návodu popisoval, ale nějak netuším, jak "sledovat" jednotlivé články. jak sledovat autora je jasné. pokud je to ale "psavec", tak jednotlivé články se někdy hledají dost zdlouhavě.
P.P.S .: šmankote, takhle dlouhý nebyl ani můj soutěžní článek. balím to ;-)

Ano, je pravda, že sledovat jen články je trošku náročné. Pomohou staré dobré záložky v prohlížeči ;)

Více bodů na hlas znamená více možností, aby jednotliví hlasující něco pokonili. A více starostí pro mě při sčítání hlasů. Ale zamyslím se nad tím.

mám hlavu v "pejru" z toho, že bych měl skoro pravidelně sledovat těch pár desítek lidí, co je mám ve sledovačcea vůbec si nedokážu představit, jak to dělají ti, co jich tam mají několik stovek, natož tak dlouhodobě sledovat nějaký článek ;-) i když ty záložky mě nenapadly.

na to sčítání by to asi chtělo nějakou "apku", která by automaticky sčítala a pod každým hodnoceným článkem "vypsala" momentální počet hlasujících a součet jejich hlasů, ale je to další práce navíc (dneska prostě "perlím") ..... proč neporadit, když to nemusím sám dělat ;-D

Hlasy deseti lidí naštěstí ještě spočítám z hlavy :)

Kdyby jich bylo víc a měly různou váhu, naklepal bych si to do Excelu. Ale to je otrava ;)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Fish from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69081.21
ETH 3809.03
USDT 1.00
SBD 3.50