Sort:  

Tak tady ovšem Scoobykovi odporuješ, všiml sis?

Výstřižek.PNG

Pokud je zůstatek zhodnocen 4,5% a úrok také 4,5%, v žádném případě není zhodnocení 9%...

Který z vás to tedy popsal správně?

Zde je originál : https://arbolet.net/faq#7734
Zhodnocení za měsíc uvádí 9%

Zde je NÁHLED PŘÍMO Z PENĚŽENKY , ROVNĚŽ 9% /MĚSÍC

Šamane, všechny ty texty jsem samozřejmě četl. Nevím, jestli píšu tak nesrozumitelně, nebo jestli mi prostě nerozumíš.

V návodu a všude jinde je uvedeno, že měsíční zhodnocení druhé vrstvy je 6%. OK, všude jsem to četl. Ale v peněžence samotné to vypadá tahle:

abv.png

Ty to popisuješ (sic u jiné vrstvy) stejně:

ccc.png

Předpokládám, že oba víme, že pokud se vklad úročí 3% a výnosy také 3%, celkové zhodnocení je na chlup přesně 3%. Počítat doufám umíme oba.

Chápeš, co se snažím říct? Ještě to můžu rozepsat jako slovní úlohu pro dítka školou povinná.

Pro jistotu jsem věnoval chvilku svého času a udělal ti přehlednou tabulku:

Výstřižek.JPG

V modré části je vidět, jak se úročí druhá vrstva podle obrázku z vrstvy a podle tvého žlutého textu výše. (ve skutečnosti jsem tam vykouzlil tři koruny, ale bojím se, že kdybych je nevykouzlil, začal bys křičet)

V oranžové části je zhodnocení šesti procenty. Rozdíl je... ano, rozdíl :)

Zhodnocují se vrstvy podle první části tabulky nebo podle druhé? A pokud podle druhé, proč je to v peněžence tak hloupě zobrazeno a proč to ty popisuješ špatně?

Pokud tedy vložíš do 3 vrstvy 10.000 a nesáhneš na výstup dříve než po tom měsíci a zhodnocení je 9%/měsíc výnos bude + 900 CZK/měsíc

A proč je tam uvedeno, že se vklad zhodnotí 4,5% a úrok také 4,5%? Pak by vypadal první měsíc takhle:

Vklad 10 000 Kč, zúročení 0 Kč (jde o první měsíc, počáteční stav je tedy 0 Kč).

Vklad se zhodnotí 4,5% a úrok také 4,5%.

Výnos je tedy 10 000 x 1,045 + 0 x 1,045 = 450 Kč.

Rozumíš tomu rozdílu? Nejsem si jistý, jak jinak to mám napsat...

Proč je to v peněžence napsáno jinak než v návodu a proč ty to píšeš pokaždé jinak? Já ani netuším, jestli chápeš, co se ti snažím říct...

Zhodnocení 9% za měsíc a zhodnocení vkladu 4,5% a výnosů 4,5% není totéž! Nelze to zaměňovat. To je matematika pro první stupeň ZŠ.

U 3 vrstvy CZK si trvám na 9% /měsíc a dál o tom nehodlám diskutovat!

Ty jsi vůbec nepochopil, co se snažím říct, viď... A to jsem se fakt snažil... Počítal ti to... To je marný... Mám dojem, že jsi to ani nepřečetl...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62493.96
ETH 2440.89
USDT 1.00
SBD 2.64