You are viewing a single comment's thread from:

RE: Je Bitcoin na cestě k 5000$? Měli byste do něj investovat nebo se od něj držet dál?

in #cesky7 years ago

Původní překlady anglických textů jsou pro rozvoj české komunity skvělá věc, děkuji a hlasuji. Jen tak dál. Článek i překlad jsou velmi kvalitní.

Sort:  

Díky za podporu. Se divím, že to tu nedělá více lidí. Zlepšuju se u toho v angličtině a ještě za to dostanu pár centíků. :)

Ještě líp se ti povede, když budeš překládat také zajímavé české články do angličtiny. Sám to mám do budoucna v úmyslu. Když budeš mít šťastnou ruku na výběr a dobré výsledky, bude to i pár dolarů.

Nevím, jestli jsem až tak dobrý v jazyce anglickém, ale každopádně díky za radu. Určitě by to mohlo fungovat. Zvlášť kdybych měl nějaké pořádné publikum. Když píši v češtině, stačí mi sem hodit tag "cesky" a je jasné, že si to alespoň někdo přečte a můj článek bude alespoň k něčemu. Kdybych měl psát anglicky, musel bych to dělat po delší dobu, aby to mělo smysl. Možná by bylo dobré udělat z někoho broadcastera, kterej bude mít publikum a ten by uveřejňoval vydařenější překlady ostatních. Třeba. :D

Mám asi 200 followerů a cirka 50 z nich jsou aktivní anglicky publikující a čtoucí. Můžu ti něco resteemovat, když se ti zadaří překlad. Nemůžu slíbit ohlas, ale pravděpodobně se jim text alespoň zobrazí v blogu.

A pokud jde o Čechy, jen co tehle článek nasbírá 15 centů, jdu ho cpát každému, kdo kliká na krizi nebo na klikačkách: https://steemit.com/cesky/@godfish/krize-v-krizi-steemit-to-jisti
A samozřejmě na Arbolet.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62539.28
ETH 2437.94
USDT 1.00
SBD 2.67