You are viewing a single comment's thread from:

RE: Překlad Steem whitepaper v původním znění

in #cesky7 years ago

Já jsem tu týdny dva a téměř všechny mé hlasy hlasy jsou od nováčků. Trošku jsem si vydělal na začátku, když jsem přemýšlel o anglické existenci, ale od doby, kdy jsme začali budovat českou partu, jsem si přišel jen na pár centů. Ale myslím, že to má smysl, a že takhle pomáhám ostatním. A věřím, že se mi to postupem času vrátí.

Jestli chceš rychle vydělávat, tvá cesta je angličtina. Jestli chceš budovat a pracovat, pojď do toho s námi. Když se to povede, mnohanásobně se nám to vrátí.

Sort:  

No jako mě tady už káplo něco přes 2500, ale to byla jen náhoda.. známy co mi to doporučil si vydělá i 25000 tydně. Tak jsem z toho trochu flustrovaný... :)
Rozhodně se budu věnovat lidem tady ale i sobě :)

No a jak to ten známý dělá? Zřejmě investoval a nakoupil Steem Power ;) Případně je prostě sakra dobrej v tom, co tady v mezinárodní konkurenci dělá.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 58961.27
ETH 2500.29
USDT 1.00
SBD 2.45