Sort:  

překladač kdyžtak pomůže, není to vůbec těžký :)

No, jak pro koho to není těžký. Já to opět nezvládl. A už na SNAX dlabu.

Mám dojem, že i bez propojení účtu by se mi mělo něco někam připisovat. Když se propojím, tak jen získám možnost se SNAXem disponovat. Mýlím se?

Bez propojeného účtu se ti tokeny nikam nepřipisují a přijdeš o ně. Ukazuje se jen to, kolik bys za daný dvoudenní cyklus vydělal.

Druhá strana mince je, že se tokeny zatím nikde neobchodují, takže těžko říct, zda těch několik stovek až několik málo tisícovek snaxů, které si co dva dny vydělám, k něčemu reálně bude. Osobně myslím, že spíše ne.

Tak to jsem si myslel jinak... Dnes jsem se tedy opět pokusil o propojení. Marně. Takže SNAX jednou pro vždy vzdávám.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59439.79
ETH 2290.08
USDT 1.00
SBD 2.48