Korejské Vánoce

in #cesky7 years ago

Ne, nejsem na svátky v Koreji. Ale Korejci nám svými intervencemi darovali skvělý vánoční dárek. Obávám se, že bude opravdu jen vánoční, protože neočekávám, že by mohl být Steem Dollar dlouhodobě násobně dražší než Steem, i když kdybych se spletl, nebylo by to prvně.

Každopádně původně jsem chtěl mít na Nový rok alespoň 250 SP a i když to ještě před dvěma týdny vypadalo vinou mé lenosti nedosažitelně, metu jsem o víkendu bez potíží překonal a mířím ke třem stovkám. S trochou snahy můžeme v téhle chvíli všichni posílit hlasy. Tak pište a hlasujte :)

a.png

Sort:  

Zopakuj mi to prosím ještě jednou... jsem pomalejší. Za svou činnost dostávám steem. Já ho měním na steem power(bohužel jsem nebyl poslední dobou moc aktivní, takže i steem power mám málo). Co se save a steem dollar? Poradí @cleverbot?

Zdravím vás tady :-) Konečně jsem se dostal někam, kam jsem chtěl - k česky mluvícím a píšícím lidem :-D Zatím se tady začínám orientovat, tak se omlouvám, jestli udělám něco ...jinak :-)

Vítej. Dotazy směřuj ke @gotfish a @bucipuci ,-) Se nám to tu začíná pěkně rozrůstat. Teda jestli si @krakonos nevytvořil nějaký multiúčet XD.

Mimochodem nejsem gotfish ;) Kdybych byl Němec, musel bych být Gottfisch.

Nepodezírej mě z jakýchkoliv technických dovedností...

Díky :-) Zatím jsem tady zmatený, jak lesní včelka, ale snad časem a s vaší pomocí tady taky něco vytvořím :-D

Vítej :) Kdysi jsem tu napsal sérii návodů, a přestože nejsou úplně stoprocentně aktuální, mohou ti hodně pomoct, první díl je tady: https://steemit.com/cesky/@godfish/steemit-po-cesku-i-prezouvat-se-nemusite

A (většinou si teda naběhnu, ale stejně to napíšu) kdyby něco, klidně se ptej.

Díky :-) Něco jsem četl na Arboletu a budu se k návodům vracet. Připadám si tady jako někde v cizině, kde nikomu nerozumím ....i když je příjemné tady číst české řádky a na druhé straně mě baví učit se cizí řeči (i když v poslední době jakkdy :-D )..... Kolik už je tady nás Čechů, Moraváků, Slezanů a taky bratří Slováků? :-D

Asi tak tři desítky, pokud jde o ty alespoň trochu aktivní.

My name is Slim Shady XD

Will the Real Slim Shady please stand up? Haha.

Autorská odměna je ve Steem Power a SBD. SP se ti automaticky po připsání odměny promítne do síly hlasu. SBD je třeba nejprve změnit na Steem, optimálně na místním marketu, kde teď dostaneš cca 1 Steem za 0,15 SBD. Steem je pak možné uložit do Steem Power.
Savings jsou úspory na spořícím účtu, úrok je nicméně dlouhodobě nulový.

Pokud myslíš funkci "Savings" v peněžence, tu nyní rozhodně nepoužívej. Nakupuj STEEM za SBD na Marketu.

za svou činnost dostáváš SP a SBD. SBD šoupneš na market a koupíš STEEM, který pak vyměníš za SP. Jak (s)prosté ;-)

Díky i tobě ,-)

není za co. metoda pokus omyl je neomylná ;-)

Tak moc se poslední dobou snažím, že jsem na 82% hlasovací síly ;-). Tož jak říká kolega..sorry...dnes už nehlasuju

Nechápu, proč si držet sílu tak vysoko. To snad nevadí, že příjemce obdrží o něco menší upvote, nebo snad ano? Vím, že se to tu už řešilo, ale k žádnému racionálnímu vysvětlení jsem snad ani nedošel.

U nás (potěru a planktonu) je to skoro jedno. Se snižujícími procenty se ti ale vzdalují kurátorské odměny

Když ten post upvotneš později, z kurátorských odměn dostaneš menší procento ze svého upvotu. Myslím, že toto bude mít větší vliv než fakt jestli upvotuješ při 90 nebo 80 procentech síly. Obecně platí: "Čím dřív, tím líp." (Až tedy po 15 min od postu). Nejsem whale (přes 150 SP), posty upvotuji docela dost brzo (někdy až moc) a docela často něco dostanu.

Nejsem si jist, že na 150 SP je člověk velryba... Nemá tam být spíš 150.000,- ?

Aha, myslel jsem to spíš...
"Nejsem velryba (mám jen něco přes 150 SP)."
Za to si vysloužíš upvote! :D

Budu to chvíli sledovat, a když tak o tom něco postnu ;-). Hraju si teď s procenty hlasovaci síly a to hlavně mimo #cesky. Zatím jsem obecně zjistil, že čím menší %, tím míň dotyčnému postu přispěješ

Vzhledem k ceně SBD byste tu sílu měly spíš pořádně vyšťavit, ať autoři vydělávaj.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @godfish to be original material and upvoted(1.5%) it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63931.73
ETH 2663.43
USDT 1.00
SBD 2.84