Jeden Steem za článek

in #cesky6 years ago

Na tuhle metu jsem v uplynulém týdnu dosáhl poprvé. Za některé články jsem bez kupování hlasů dostal autorskou odměnu více než jeden Steem. Jinými slovy na odměnu v hodnotě jednoho Steemu se mi složila česká komunita a SBI podíly, které mám ale také díky českému rybníčku. To v praxi znamená, že vzhledem k odpočtu kurátorské odměny vydaly hlasy dohromady na 1,33 Steemu. Což bylo kolem 40 centů, ale v tomhle ohledu mě zajímá víc Steem než dolar.
Proč? Protože Steem je stejně jako ostatní kryptoměny tak volatilní, že vztahovat ho k fiat měnám má smysl jen v okamžiku, kdy ho hodláte použít jako platidlo mimo platformu. A to si teď odpustím, alespoň než se jeho cena třeba zdesetinásobí.

Druhý důvod je, že autorské odměny vyčíslené ve Steemu krásně dokumentují, jak jednotliví autoři i komunity rostou. Jeden z mých prvních článků vůbec, první díl českého návodu, posbíral poměrně dost hlasů a nominálně vydělal lehce přes 16 centů, tedy skoro polovinu dnešních článků. Dostal jsem za něj ale jen 0,042 Steemu a SBD v odpovídající hodnotě (odměna 50/50), celkem tedy měně než 9 % dnešních odměn.

Výstřižek.JPG

Mimochodem dnes máme v rybníčku jednotlivce, jejichž hlas vydá na odměnu přesahující hodnotu článku, s nímž se srovnávám. A to dokonce i boty. Nevyužívat toho, co #cesky Steemit nabízí, by bylo hloupé. Takže děkuji všem, dalším cílem jsou dva Steemy za text.





V uplynulém týdnu jsme mohli přečíst 94 nově vzniklých článků psaných #cesky. Stojí za nimi těchto 32 autorů:

@besheda
@blockchainfo
@bodie7
@born666
@bucipuci
@cryptoinvestsvk
@ftoz
@godfish
@greenmask9
@hairyfairy
@jjprac
@krakonos
@liberlandpress
@maajaanaa
@mespanta
@nikdo
@nikollettesunday
@oldriska
@osobnirozvoj
@petecko
@petrvl
@podnikatel
@ritxi
@rosalinde
@shebe
@softa
@surfercz
@tazi
@truestories
@vanaheim
@xlisto
@zenuska

Sort:  

Taky už jsem se dávno oprostil od sledování dolarových hodnot. Všechny své statistiky si vedu ve Steemu.

Gratulace k dosažení další mety! ;)

Ano, dělám to taky tak, bo tak je to správné a tak to má být.
1 Steem je pořád 1 Steem ;)

Šofar je šofar...

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Congratulations!


This post has been granted a 100% upvote, courtesy to @wokeprincess, from BlissFish!
Enjoy the Bliss!

Join us on Discord!
Upvote this post to help the minnows win a bigger upvote!

Ahoj @godfish. Po dlouhé době jsem si vzpomněl na Steemit a říkal jsem si, že bych se mohl zase někdy zapojit. A ejhle - koukám, že se toho hrozně moc změnilo. V tomhle článku píšeš "Nevyužívat toho, co #cesky Steemit nabízí, by bylo hloupé." - nemáš v plánu udělat nějaký updatovaný článek pro nováčky a navrátilce po dlouhé době, aby se zorientovali v tom co steemit/Busy a česká komunita nabízí? Tvoje původní články byly a jsou dobrý úvod, ale mám takový pocit, že menší aktualizace by neuškodila a docela hodně bych ji uvítal. =) Dík

Myslím, že takovéhle články vytváříme průběžně (nejen já).

Pokud si správně pamatuju, věnoval ses zdravému životnímu stylu a pohybu, zaujmout by tě mohl třeba Actifit. Jednoduchá mobilní aplikace, která ti měří počet kroků, a pak s ní můžeš publikovat svůj výkon tady. Actifit dává docela slušné hlasy, kolem pěti až deseti centů na každý denní report, pokud přesáhneš 5000 kroků, a až cirka dolarový hlas jednou za několik dní "na objednání".

Krom toho máme několik robotů v čele s @cesky a @cesky.kurator, oba dohromady se také složí tak na deseticentový hlas pro články s tagem #cesky.

A rozhodně mohu doporučit účastnit se různých soutěží, které tu příležitostně pořádáme. Ceny jsou často podíly ve Steem Basic Income, více info o programu zde: https://steemit.com/@steembasicincome

No, tvoje články jsou to co už druhý den projíždím (vždycky jsi měl dobré informace) a na něco málo jsem natrefil, to jo. Jinak ti roboti fungují automaticky na #, nebo je tam nějaká jiná funkčnost?
Na Actifit už jsem koukal, vypadá to zajímavě, asi to zkusím. =)

@cesky upvotuje každý článek s tagem #cesky, alespoň pokud vím. @cesky.kurator má whitelist, na který tě pravděpodobně @tazi po několika článcích zařadí, pokud nebudou odněkud opsané nebo tak něco.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63101.67
ETH 2588.03
USDT 1.00
SBD 2.74