Jak si vedou Češi na Steemit?steemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago (edited)

Jsou to dva týdny, co jsem napsal první část návodu pro partu z Arboletu, která se sem začala přesouvat. Určitě si pamatujete, že jsem tvrdil, že do několika týdnů můžeme mít české články s hodnotou několika dolarů.

Mezitím se přihodily dvě události, které hází klacky pod nohy nám, malým rybám, a hrají do karet velrybám. První byl Hard Fork 19, který zjednodušeně řečeno posílil hlasy silných a oslabil hlasy nováčků. Pak přišel propad hodnoty kryptoměn včetně Steemu a SBD. Ten je samozřejmě skvělý pro každého, kdo píše a komentuje, jak jsem popsal v tomto dvojjazyčném článku. Nízká hodnota Steemu sice pomáhá nám všem, ale nejvíc prospívá těm, kteří mají nejvíce Steem Power. Jejich hlas vydělá ještě více.

Nicméně to nic nemění na tom, že jako komunita si vedeme skvěle, a že i našim článkům se daří. Právě mi byla vyplacena odměna za zatím nejdražší text v češtině:

Výstřižek.PNG

6 dolarů pro mne a skoro 2 dolary pro kurtátory, což jste vesměs vy všichni, kdo mé články pravidelně čtete a hlasujete pro ně. A skvěle si vedou i další členové české komunity. @vysmek si tu sestavuje playlist svých oblíbených interpretů. Hned první z jeho doporučení oslovilo i Steemit, jeho příspěvek má aktuálně hodnotu asi 3,5 dolaru. @zizelevak nám všem představil pokerovou ligu Steemit a tahle informace mu přinese minimálně 2 dolary.

A třeba takový @hairyfairy moc vlastních článků nenapsal, ale s komentářem o české komunitě udělal díru do světa. A odnesl si 4 dolary:
Výstřižek.PNG

Ano, zatím to je takhle úspěšných jen několik článků. Často hraje velkou roli štěstí, ale štěstí přeje připraveným.

DQmNTqBPoJD2qWeB8QUQ7KEwu1p2qzwEcTFh5U4nfeQrenp_1680x8400.png

Zatím je nás asi dvacet aktivních. Až nás bude dvě stě, bude to o něčem úplně jiném. A právě to je to, co nám dává obrovskou sílu. Budujeme komunitu, do které rádi uvítáme každého, kdo se k nám připojí později. Protože za ty dva týdny jsme my všichni, kteří píšeme, udělali velký kus práce. A naše úsilí se nám vrací s každým zlomkem Steemu investovaným do Steem Power.

Ano, máme smůlu, že jsem se nezaregistrovali o měsíc dřív, kdy měl Steemit mnohem méně aktivních uživatelů a každý hlas měl mnohem větší cenu. Ale až po většině z nás se na Steemit přidalo asi 25 000 lidí, tedy desetina celkového počtu. A ti jsou na tom hůř než my.

Sort:  

To je úplně super, pane Rybo. Díky za všechno, co tady pro nás Čechy děláš. Dal bych ti tisíc hlasů, kdyby to šlo.

Naprosto souhlasím.... Ovšem nebojme se, všechno chce svůj čas a když my češi zabereme, uděláme zde díru do světa.. :)

Skvělý článek..;) Já zatím píšu příspěvky pouze v AJ, ale určitě zkusím i něco v češtině..;) Jestli by měl někdo zájem o další zpsoby získávání upvotů, tak se poohlídněte po @minnowsupport a jejich skupinu na Discordu a @welovesteemit, díky kterému se vaše AJ články také zviditelní..;)

Zároveň jsme s přítelem založili FB skupinu Steemit CZ/SK komunita, pokud budete mít kdokoliv zájem o spolupráci a rozšíření Steemit dál, tak jsme pro každou srandu..;)

Upvotuju, resteemuju..;)

Díky :) Kratší články píšu dvojjazyčně, první část anglicky a druhou česky. Když je článek delší, vydám ho dvojmo. Pokud to není něco určeného přímo české komunitě.

Ale tag #cesky klidně přidej i k anglickým článkům, když už jsi Češka :)

v Minnowsuppor jsem také. A také doporučuji. Jednou za cca 36000 sekund lze získat upvote zdarma (dělá to přibližně 1.5$)

jsi takový náš zpravodaj. díky za tvou práci

Spíš průvodce v neznámých digitálních vodách

V neznámých digitálních vodách ? od toho tu jsme abychom se tu v tom hlubokém digitálu rozlídli a čím více se rozhlídneme, tím větší obrysy se nám ukáží .Jinými slovy budeme mít jasno .

netuším, kdy budumít jasno, ale dalo by se říct, že už vidím jiskřičku na konci světa ;-)

No, hlavně aby to nebylo světlo na konci tunelu :)

máš na mysli takové to světlo, co houká jako sova, ale sova to není? ;-D

super napsáno. jen tak dál. :-)

Pěkné shrnutí. A je super, jakou má článek odezvu. Co není super, jsou dopady hardforku. Dříve stačilo kolem 60 % voting power, aby se připsal centík za upvote. Teď na to nestačí ani 94% voting poweru. To snižuje počet rozdaných upvotů na tři možná čtyři (pak už se centík nepřipíše) a musí se čekat, až zase upvote power vyleze.

Chce to šetřit Steem Power... A protože nakupovat ho se vyplatí jako investice do kryptoměn, ale nikoli jako investice do síly hlasu, nezbývá nám než psát a tvořit :)
Mám víc SP než ty a centík jsi dostat i za hlas o 65% aktuální síly :)

u článku co sem dal čas není linearní... se projevila super inflace hodnoty hlasu.
sedum z osmi mělo sílu hlasu 100%. jeden 1%. podle steem now.
ale článek je ohodnocen jen čtyřmi centy. tedy hodnota steempoweru klesla na polovinu?

Nikoli. V prvé řadě síla hlasu na Steemnow nezobrazuje, jak moc má dotyčný "nabito", ale kolika procenty svého hlasu hlasuje. My všichni dáváme 100%, protože změnit to lze až od určité úrovně SP.

Vím, že to vypadá nepřehledně. Ale představ si to tahle: poslední hlas se 100% silou jsem dal hned po registraci, od té doby hlasuju rychleji, než se mi hlas obnoví. ALE existuje možnost nastavit, abych hlasoval jen zlomkem svého hlasu. Mrkni sem a hraj si s číslama, vysvětlí ti to líp než tisíc slov: https://steemnow.com/upvotecalc.html

Hlas nového člena má ve skutečnosti hodnotu o trošku víc než půl centu. Díky zaokrouhlení to vypadá, že stojí cent, ale není tomu tak. Proto 8 hlasů a 4 centy není nic divného.

Byl bych rád, kdybys reagoval :) Vím, jak to je, ale nejsem si jistý, jestli to vysvětluju srozumitelně :)

Díky.

jo vysvětlil si to srozumitelně. myslel sem si že hodnota hlasu nováčka je jeden cent proto to nedorozumění.díky
musím momentálně stíhat hodně věcí najednou takže odpověďi nebudou rychle ale budou.

Díky za vysvětlení, taky jsem myslel, že jakmile mi poklesne power pod určité procento, tak potom nepřispěju ani cent.

Ja jen dodam ze Steem Poker League me neprinesla jen ty 2 dolary za prispevek, ale hlavne 65 dolaru ve vyhrach :)

Jj, tebe je tam vidět pořád ,-)

Parádní psaní , jako vždy... Je mi jen líto těch kurátorkých odměn, které jsou naprosto banální.. :(

Jak jsi psal o těch úspěšných, tak zrovna včera se mi povedl článek (né česky, ale já jsem čech a to se snad také počítá)

Mně je líto těch autorských odměn ;) Taky myslím, že by si moje články zasloužily vyšší ohodnocení. Ale co nadělám.

Mimochodem klobouk dolů, povedl se ti skutečný majstrštyk. Začínám litovat, že jsem se víc nevěnoval té ztrátě času. Teda pardon, počítačovým hrám :)

No podle mě to chce pouze čas. Teď jsou navíc ještě menší odměny, protože Steem jako měna hodně klesla, protože se prý chystá nějaká velká změna, tak lidi prodávají SBD a Steem jak to jen jde, protože mají strach že o to eventuelně příjdou...

No ona gaming sekce je velmi mladá populace... cca 22 let v průměru a jen zřídka kdy se dá najít starší 30-ti let.

Mě k tomuto dost pomohl právě zmiňovaný @minnowsupport, jak psala @suzzane. Je to silná komunita s 2000+ členy, takže dost lidí si to otevře, když jim to předhodíš před oči. Ohledně toho výdělku, už jsem tu vytěžil víc - konkrétně 300+ SBD, ale za těch 7 dnů to kleslo na 140 SBD... Takže to co tam mám teď, klesne odhadem na 70 SBD.

Aktuálně hodnota hlasu výrazně poklesla a myslím (nebo spíš doufám), že zase poroste. Takže s trochou štěstí si přijdeš na svých sto babek :)

Využijem tento kanál, aby som Vás pozvala na zaujímavú prednášku slovenskej ťažiarenskej spoločnosti Mainhash :-) Celé sa to odohrá 24.8.2017 v Prahe, pozvaní sú všetci, ktorých zaujíma svet kryptomien, ich ťaženie, ale aj možnosti zhodnotenia vlastného kapitálu. Prednášať bude jeden z konateľov spoločnosti..

FB event: https://www.facebook.com/events/364656730616375/?fref=ts
O Mainhash: http://mainhash.sk
Otázky? Píšte mi na [email protected]

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01