Future token

in #cesky6 years ago

A je to tady, dalo by se říct. Vývojáři hry Drug Wars teď rozdávají vlastní na blockchainu Steemu spuštěné tokeny Future. Jejich hodnota je mizivá, aktuálně ani ne tisícinka dolaru (viz zde), a těžko někam poroste, pokud se z Drug Wars nestane opravdu zábavná hra, nebo pokud FutureShock, jak si vývojáři říkají, nepřijdou s novou, originální a opravdu dobrou hrou. Ale token Future jednak ukazuje, že to s hrami na Steemit myslí vážně, a jednak že uvažují podobným směrem jako já - díky tomuhle tokenu teoreticky může být možné hráčské úspěchy převádět mezi hrami, kupovat výhody nebo podporovat jiné hráče.

image.png

Také to je zřejmě odpověď těm, kteří tvrdili, že Drug Wars je jedno velké Ponzi schéma. Hádám, že v odměnách dříve či později Future nahradí Steem a o udržitelnost se bude starat trh. Odměny vyplacené ve Steemu ostatně rychle klesají a brzy budou více než symbolické.

Pokud Drug Wars hrajete, doporučuju tokeny zdarma sebrat. Možná budete muset nejprve autorizovat svůj účet na https://steem-engine.com/, kde je pak možné Future snadno směnit za Steem nebo jiné tokeny. Zdá se, že se Future rozdávají na základě počtu přivedených hráčů a částečně i (ne)úspěchů ve hře. Ne že by s nich snad byla nějaká velká hodnota, ale když se FutureShocku bude dařit, třeba na tom nějaký ten cent trhnete.

A pokud rádi hrajete počítačové hry, možná se brzy objeví nějaká, ve které budete moci Future nebo jiný za něj směnitelný token využít. Jak už jsem psal, podobných her určitě bude přibývat, i když bych to ještě před několika měsíci neřekl.

Sort:  

To, co zminujes, ale neni futures od tvurcu dw. Je tam jeste napsano upozorneni.

A jo, máš recht. Tak to se omlouvám, zmátla mě shoda jmen...

Naštěstí jsou pořád ještě odměny ve Steemu, až se přejde na Future, tak nevím nevím. Podle mě jeho cena ještě půjde dolů, protože spíš bude víc lidí jej chtít "vykešovat", než přikupovat, ale třeba se pletu.
O steem-engine jsem nevěděl, v rychlosti jsem četl nějaký anglický návod, že je potřeba Obyte wallet (dříve Byteball), ale neměl jsem čast to zkoušet.

Pokud vím, tak není třeba žádná externí peněženka.

Tobě se podařilo ty Future tokeny claimnout jen díky steem-engine?

koukal jsem a jsou tam jen ordery na prodej, ne na nákup - nicméně na claimnutí je nejspíš ta Obyte wallet potřeba

Spletl jsem dvě věci dohromady, Future z DW a Future na Steem Engine jsou dva různé tokeny, omlouvám se.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63490.29
ETH 2598.32
USDT 1.00
SBD 2.78