Bo Ostrava je region razovity!

in #cesky7 years ago

Ne, fotocestopisy ode mě nečekejte, navíc mi asi na toulky Ostravou nezbude čas. Na co mi ale nakonec čas zbude, je přednáškový cyklus Fenomén Bitcoin, který pořádá česká sekce mezinárodní neziskovky Students for Liberty v sobotu 28. dubna v ostravském Impact Hubu. Dostanu asi hodinu času na uvedení Steemit a blockchainu Steemu plus nějaký čas navíc na případnou diskusi, rozpoutá-li se. Zdaleka to není první přednáška v mém životě, ale je to první přednáška Steemit, a tak se těším už teď.

Program zatím není úplně hotov a zatím nejsou oficiálně známi jednotliví mluvčí ani jejich témata, ale z neveřejné pracovní verze se zdá, že to bude hezký úvod do světa kryptoměn pro začátečníky až pokročilé. Nemáte-li plány na poslední dubnovou sobotu, zvažte účast. Uvidíte mě na vlastní oči ;)

Event-image-(Full-HD)-Fenomen-Bitcoin (3).jpg

Lano mi hodil @efraim, kterému tímto děkuji ;)

Sort:  

Ha! Rybka nebezpečně blízko mé domovské základně! Díky za info, tou dobou už bych měl být zpět ve vlasti a možnost vidět místního náčelníka na vlastní oči vypadá velmi lákavě :) Dám vědět ;)

Jen se stav, budeš mi moci klást zvídavé otázky na šupiny ;)

For future viewers: price of bitcoin at the moment of posting is 8573.40USD

Až tu po 28.dubnu bude nová vlna českého steemitího potěru, budeme vědět, která ryba je sem nakladla :-)

No, vzhledem k tomu, že registrace teď trvá i měsíc, se snad budeme mít v červnu na co těšit :))

Super, snad se ti podaří nalákat další ovečky, tedy... vlastně rybičky ;)

Až (a jestli) se tu narodí, napřed budou planktonci. Ale jednou, kdo ví ... ;)

Chilli tě nakonec lapil @efraim do svých sítí XD. Já věděl, že tě to nenechá chladným ,-) Tak jim to tam pěkně podej. Držím ti palčáky.

Super, že se tyhle akce pořádají. Jen škoda, že to je na druhém konci republiky. Mám to přes 500 km, chilli beze mně. Ještě by to šlo, kdybych byl z Kojčic u Pejřimova... i když jsem starý... a ta dráha taky něco stojí... XD

Třeba se něco podobného bude brzy odehrávat i ve tvém okolí. Však jáá se do té Ostravy taky budu tři hodiny kodrcat vlakem :)

Já to mám co by kamenem dohodil, ale nejdu - rodinné povinnosti ;-)

Jsi zrejme clovek plny cinnosti a dobre vule neco tvorit - a to je hezke. Hlavne, ze ti to dela radost. Tim dojdes nejdale. Budu te v myslenkach podporovat!!!!

Díky ti. Snažím se být činorodý ;)

Tuž se do tego daj synek, a ať nam nezrobiš ostudu;-). A tu rybu nechaj doma, bo by ti mohla zavřeť pysk a nevydal by si ani hlasku :-D

A nechceš mi tam dělat tlumočníka? ;)

Mám to trochu z ruky ;-). @jirka-orlova to má za rohem, tak zkus říci jemu ;-)

Já to mám přes celou republiku, ale přeji ti mnoho zdaru...

Díky ti :)

Kdyby se něco takového konalo v Praze, kde oba bydlíme, tak bych se stavil. Ale upřímně, do Ostravy, i když bych Tě spatřil, nepojedu.

Ono je možné, že v Praze bude nějaké pokračování, onen spolek působí kromě Ostravy a Brna také v matičce stověžaté. Kdyby ano, dám samozřejmě vědět.

Doufam, ze bude zaznam. :D

To já zas doufám, že ne :P. Ale asi bude live stream.

Tak to pak teda prosím o dodání odkazu. Počítat beďary ti (možná) nechci, neboj :). Rád bych se jen kouknul na přednášku o této platformě.

No, hádám, že vše, co mám na srdci, znáš. Nebudu říkat nic jiného než to, co tu už skoro tři čtvrtě roku píšu ;)

Nečekám, že bych se z tvé přednášky naučil něco nového. Ikdyž samozřejmě ujistit se o své erudovanosti ohledně Steemitu případně doplnit některé nedostatky by bylo dobré. Hlavně bych spíše rád věděl, jakým způsobem bude Steem blockchain prezentován, případně jaké otázky bude prezentace vyvolávat. :)

Budu kritický, nejsem obchodník, ale akademik. Slabé stránky (delegated proof of stake jakožto efektivní, leč centralizující nástroj; plagiátorství; ignorantství; kupčení s hlasy; ...) samozřejmě zmíním. A přiznám, že sám jsem optimistou.

Třeba se s obdobnou prezentací dostanu i někam, kam budeš mít čas a možnost dorazit.

Jestli bys chtěl přednášet v takovým zapadákově, tak asi nejsi moc optimista. :D
Díky za info, doufám, že alespoň ten livestream někde najdu.

Jestli máš Facebook, asi najdeš v době konání link tam. Jinak bych to zkusil na webu Impact Hubu.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62596.54
ETH 2433.64
USDT 1.00
SBD 2.65