To nám ten čas letí...

in #cesky6 years ago

To nám to letí. Ani bych to neřekl, ale už jsem tady přesně 1 rok. Aspoň steemd mi to tvrdí a rovnou mi ukazuje i dort k mému prvnímu výročí.

1year.JPG

Za ten rok co tady jsem se toho hodně událo. Poměrně se rozrostla česká základna a vzniká již tolik článků, že ani mimo #cesky moc často nejdu. Za to všem dík!

Technické věci se mění každou chvíli, to není ani třeba zmiňovat. Redesign steemitu, platforma busy, platforma d.live jsou ty nejhlavnější co mě napadají. Boti se také mění, nejdříve si žádné nepamatuji, pak se rozmohl minnowbooster, a teď zase frčí bidboti, uvidíme co bude za rok.

Když jsem začínal, tak se v #cesky psalo hodně o tom co je steemit, jak to funguje, jak nejlépe psát příspěvky, to se teď již vůbec neřeší.

Ale některé věci se nemění. Pamatuji si, že @godfish navrhoval, že je potřeba mít fotku nějaké sexy holky a pak že hlasů budeme mít spousta. V té době byla populární taiwanka (nebo číňanka ~ Čína se oficiálně jmenuje People's Republic of China a Taiwan se oficiálně jmenuje Republic of China, tak není to i jedno?) @sweetsssj a jak tak koukám, tak i teď má za každý příspěvek okolo 500$, tak to nezměnilo a stále to funguje. V přístím životě se nechám narodit jako krásná asijská holka...

Tak snad příští rok bude ještě lepší než tento a těším se na mnoho dalších článků v #cesky.

Díky!

Sort:  

Gratulace k první svíčce na Steemit ;-). Ať ti to šlape minimálně stejně dobře i v dalších letech :-D

Díky za tip. Pár Asiatek jsem viděl ve městě. Zkusím se z nějakou domluvit a dám si její fotku na profil. ... ;-) : D. Jinak se připojuji s gratulací. ;-)

Za měsíc budu také slavit..uteklo to jako voda a pořád mě to baví! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34