Lítající skůtrsteemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago

Dneska se nám nad Taiwanem prohání tajfun. Spousta deště, silný vítr, a vzduchem lítají různé cedule, střechy, a sem tam i nějaký skůtr. Když jsem dneska jel domů, tak jsem našel svůj skůtr ležící na zemi. Stojící skůtr a vítr není dobrá kombinace. Tentokrát to není tak silné, ale i tak dosáhl vítr v Taipei rychlosti až 150 km/h. Podle aktuální mapy bude to nejhorší za chvíli pryč, ale můžu předpokládat, že příštích několik dní bude pršet.

Zde je aktuální mapa:
typhoon.JPG

Tajfunů jsem zažil několik a nejhorší byl ten v roce 2005. Zde je několik fotek co jsem nafotil po procházce v Taipei v roce 2005. Rozhodně se vyplatí mít dobrý pojištění na auto.

A takhle to dopadá, když se někdo rozhodně v době tajfunu vyrazit někam v autě nebo na skůtru (tyto dvě videa nejsou moje):

A tady je ten slibovaný lítající skůtr :D

Sort:  

tak to je bezva počasí na pouštění draka.
přivážeš motorku na lano a je to. :-)

Tohle bych opravu zažít nechtěl.

To je mazec, jak to bílý auto zmizelo někde.
Tady ministerstvo dopravy nemusí řešit vysoký věk vozového parku, že?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62068.40
ETH 2417.32
USDT 1.00
SBD 2.56