Investice do Steem Power přes Poloniex

in #cesky7 years ago (edited)

Jednou z možností, jak si vylepšit Steem Power je nakoupit si STEEM a udělat si Power Up.

Zhruba před dvěma měsícema jsem se snažil obchodovat s různými altcoins na Poloniex. Což teda bylo dobrý a měl jsem dobrý výsledky, ale pak najednou všechny altcoins spolu s Bitcoinem šli rapidně dolů a všechny obchody, které mám otevřené jsou zhruba 60% v mínusu... 😧 😧 😧

A jednou z měn co jsem si koupil byl také STEEM (v té době jsem ještě Steemit účet neměl). Určitě nemá cenu to tam nechávat a čekat než se to dostane do plusu, tak jsem se rozhodl, že si svůj STEEM pošlu z Poloniex na Steemit! 😍

Předtím jsem posílal jen směrem z mé peněženky na Poloniex, tak to je zaprvé dobré vyzkoušení výběru z Poloniex, a zadruhé vyzkoušení jak se posílá STEEM.

Musím říct, že to bylo mnohem jednodušší než jsem očekával. 👍👍👍

Tak jak na to - Step By Step

1 . Klikneme na Deposits & Withdrawals

polo-1.jpg

2. V seznamu 💰 najdeme STEEM a klikneme na Withdraw

polo-2.jpg

3. Objeví se tři políčka na vyplnění

polo-3.jpg

4. Tak co tam napsat?

polo-4.jpg

  • Do políčka Address napíšte vaše uživatelské jméno (v mém připadě to je gmt117)
  • Do políčka Memo napíšete váš public memo key, který najdete v profilu (viz další obrázek). Když jsem hledal jak si poslat STEEM, tak jsem přečetl několik návodů a někde tvrdili, že se tam má napsat ten memo kód, někteří zase tvrdili, že se tam psát nemusí. Mně to fungovalo s kódem v pohodě, bez něj by to asi taky šlo, ale zkoušet jsem to nechtěl.
  • Do políčka Amount napíšeme kolik chceme poslat. Tak jsem si nechal poslat všechen STEEM co mám, jsou jenom necelá čtyři dolary, ale lepší to aktivně využít na Steemitu než to nechat ležet na Poloniexu.
    Pak už stačí jen zmáčknout Withdraw.
    polo-5.jpg

5. Nyní nás čeká potvrzení transakce v emailu od Poloniex

polo-6.jpg

6. Po kliknutí na odkaz v emailu se zobrazí Poloniex stránka s potvrzením transakce

polo-7.jpg

7. A teď už jenom zkontrolovat peněženku

polo-8.jpg
Musím říct, že mě překvapila rychlost transakce, po potvrzení poslání transakce se mi můj STEEM objevil v peněžence naprosto hnedka. Naposled když jsem si posílal BTC, tak jsem čekal několik hodin, než proběhl dostatek potvrzení. Ale STEEM byl naprosto okamžitý.

Malý trik na konec: Předchozí obrázek je ze steemd.com, který je naprosto super nástroj pro přehled o tom co se děje s vaším účtem. Já ho mám pořád otevřený v jedné záložce a vždycky jenom refreshnu stránku a hned vidím, zda na mě čeká odměna, zda někdo hlasoval pro můj komentář nebo příspěvek nebo zda mě někdo okomentoval příspěvek nebo komentář. A Steemit jdu jenom když se chci podívat jaké nové zajímavé články se objevili.

Teď to byli jenom čtyři Steemy, příště snad plné kolečka Steemů.

Použité obrázky: http://patstalom.com/, Step By Step - Warner Brothers, Futurama - Comedy Central

Sort:  

Poloniex se strasne zhorsil a maji porad nejake problemy s vyberem, hlavne steemitu. Minule nesel steem vybrat tak 3 tydny. Doporucuji z Polo radsi odejit, minule, kdyz sem zazil podobne chovani, tak za par tydnu burza krachla a prisel sem o vse.

Dik za info! Jakou exchange bys doporucil? Bittrex?

Jop, Bittrex na altcoiny a Bitfinex na ETH/BTC se mi zdaji zatim nejlepsi a spolehlive.
Nicmene je to porad smenarna, takze radsi tam nenechavat vic nez je potreba.
Kamarad mel na BTC-E 1200LTC a buhvi, jestli je jeste nekdy uvidi :/

Dik za info!

Ja som si nechal poslať STEEM z Poloniex včera.... zatial je to zamrznuté na "Pending" už viac ako 24 hodín, podpora zatiaľ bez odpovede.

hmm, kliknul jsi na to potvrzeni v emailu?

Congratulations @gmt117! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99