Altcoins, BTC, a USD

in #cesky7 years ago

@krakonos psal o tom, jak likviduje svůj BTC a já jsem se dal na podobnou likvidační akci, a to zbavit se některých svých altcoins předtím než úplně zaniknou. Na začátku léta jsem si nakoupil různé altcoins na Poloniex, ale od té doby šli extrémně dolu. Moje tabulka v Google Sheets co jsem si vytvořil a co stahuje aktuální cenu mi ukazuje zhruba 80% propad ceny. To teda nic moc, ale asi lepší se jich zbavit teď - kdoví kolik z nich úplně zanikne.

Před pár týdne jsme se zde bavili o relativitě a tady to je ten stejný případ. Třeba takový Stratis, který jsem si koupil za 0.00395282 BTC pátého června, jsem dnes prodal za 0.00060677 BTC. Google Sheet mi počítá, že to je zhruba 85% propad. No nic moc, ale když se podívám na hodnotu v USD, tak vlastně prodal skoro stejně jako za kolik jsem nakoupil. Tak to už není tak špatné.

CoinMarketCap ukazuje na grafu hezky jak hodnotu v BTC tak i hodnotu v USD - například zde onen Stratis: https://coinmarketcap.com/currencies/stratis/

Ptám se tedy, Proč se obchoduje přes BTC? Proč ne přímo přes USD? Většina z nás chce stejně mít nakonec USD aby si za to něco nakoupila. Nebo jinou národní měnu, ale tam se to nebude tak lišit. Přecejenom jestli je dolar za 22 Kč nebo 23 Kč není takovej rozdíl jako BTC za 3.000 USD a tři měsíce potom za 19.000 USD ... Takové hodně nepraktické ...

Pokud vás to zajímá ... v létě jsem si na Poloniex poslal 0.11894541 BTC a to bylo 335 USD říká moje tabulka. Zezačátku šli věechny altcoins nahoru a na mojem účtě by po výměno do BTC bylo 0.14592424. Pak se to všechno otočilo a altcoins šli drasticky dolu a když dnes všechno vyměním na BTC tak budu mít 0.06002829 BTC. Zhruba půlka .... a přitom hodnota tohoto je 1,018 USD, zhruba třikrát tak víc.

Takže jsem najednou půlku prodělal a zároveň vydělal trojnásobek ...

Sort:  

Sorry jako, že Tě šmíruju... Zkus si spočítat, kolik bys za 15 SBD dostal na marketu Steemu. Odhadem 60.
Mně osobně přijde Minnowbooster teď prodělečný.

V prepoctu by mel dostat okolo 100 Steemu za 15 SBD. Jsem docela zvedavej, jestli se mu to vyplati. Rewards ma pul na pul a dostane o neco vic SBD nez STEEMu. Asi prodela, ale ne zas tolik. Treba se to i za to zviditelneni clanku vyplati.

Pokud cena SBD neklesne, nebude to zas takovej proděl.

Mě právě zajímá, jestli to krmení minnowsupportu je vykalkulované, nebo jen návykové.

Tak tohle bylo navykove krmeni. Jdu se mrknout na market a na ceny.

Haha! Tak to byla pekna blbost! Dekuji za upozorneni! To jsem zase neco prosvih ... SBD za 11 USD....
Zbylych 16 SBD co jsem jsem vymenil za zhruba 110 STEEM. Skoda ze jsem se na to nepodival driv ...

Pokud SBD ten tyden na teto hodnote zustane, zas takova palka to nebude. Treba jeste povyroste a na STEEM je prodas az potom ;)
Treba budou velryby aktivnejsi a jeste na tom vydelas. :D

Není zač děkovat! Taky jsem to pár dní takhle ze zvyku jel...

You got a 5.96% upvote from @allaz courtesy of @samotonakatoshi!

You got a 37.68% upvote from @votebuster courtesy of @samotonakatoshi!

hele já nejsem spekulant ale kouknu jen přes stránku coinmarket cap mi je jasný že jsi to na BTC směnil v úplně tu nejhorší dobu... vydali nějakou betu dneska nevím čeho ale je to beta pak bude produkt a pak bude zas ta žlutá křivka nahoru tedy vůči btc... no to je ono pokud jsi posílal na burzu btc tak přeci z obchodů chceš vícc btc a ne usd, usdby tě nemělo zajímat, jinak mněny co kněčemu jsou maj vždy stejnej houpací patern vůči btc... viz koukni na doge... taky zas přijde jeho čas... no a ty jsi ten stratis prodal dole vůči btc :-/ No nic proto já nespekuluju jak tu píše samatonakatoši koupím a holduju a když si chci něco koupit tak kouknu co mám a převedu to nejlepší vtu danou chvíly na btc/ltc nabiju mobilní valet a už si zase můžu platit za kafe v ltc a za počítač v alze v btc ;)

Altcoiny klesaji jen proto, ze je bitcoin zastinuje. Ale da se rict, ze bitcoin je ve skutecnosti jedna z nejhorsich kryptomen (technologicky). Ma docela pomale transakce a zahlceny blockchain - poplatky jak hovado. Bezny uzivatel, co by si s ni mel denne kupovat kavu a cigara, by se brzy ocitl na ulici. Vsak pozornost se brzo obrati a zase prijde obdobi pro altcoiny priznive. Chapu, ze chces mit radsi bitcoiny, ponevadz alty stagnuji. To stejne si ale mohl rict investor, ktery nakoupil btc za 800 USD a nasledne prodal za 200 USD, kdy se to zacalo parabolicky a pro onoho investora nedobre obracet ve prospech bitcoinu.

Co tim chci rict? Delejte si research a pokud dojdete k zaveru, ze tenhle coin "ma budoucnost". Ma perspektivni vlastnosti, vyborny team developeru, neni prehlcen, atd. Tak ho proste kupte a hodlujte. Nema cenu spekulovat, kdyz to vetsina z nas neumi. Staci se podivat i na nase ceske spekulanty - viz. Ondrej Novak. Zkusenosti ma neskutecne, ale i tak se casto splete a dokonce zde koluji zvesti, ze kdyby hodloval, mel by vetsi profit.

Ja taky zkousel trejdovat a po par dnech jsem byl navzdory rustu vetsiny men asi 20 procent v minusu. Takze za me radsi nakoupit coiny, co maji myslenku a hlavne smysl, a pak hodluju. Uz jsem se dostal do plusu a mam snad i dvojnasobek souctu vsech mych vkladu. Litecoin je mi opet jenom potesenim. Hodlax!

Prodal jsem BTC (nechal jsem si asi 0.001 kvůli tradici) a za utržené nakoupil LTC s Dogecoiny. Vypadá to, že jsem neudělal špatně. LTC půjde z domu za 1.000,- USD a Doge za 3,- USD za 100,-
To jsou pro mě slušné zisky. Trefit dno a vrchol o to se už dávno nepokouším.

Byt tebou, tak Doge radsi vymenim. Je to v podstate litelitecoin bez LN a s malou podporou. Vymenil bych to treba za Iotu. Ale treba se mylim a nejakym velrybam se zalibi. Clovek nikdy nevi.

Jasne! Ty nejhorsi menim na BTC, i kdyz je BTC technologicky nejhorsi, tak to je "ta" kryptomena co lidi budou kupovat i kdyz o kryptu nic nevi. Ted jeste zacinaji obchodovat Bitcoin futures, takze by to melo byt relativne hodne v povedomi.
Krome toho si drzim trochu Ethereum a ted si tezim Vertcoin, ale tam fakt nevim zda si ho nechat nebo za neco vymenit.

Na bitcoinu je hlavni infrastruktura a developeri. Nebyt nich, tak uz btc nikdo nezna. V kryptosvete je "zarukou stability" (dnes spise stabilniho rustu).
Proto hodne lidi (i ti znali) samozrejme btc kupuje. Kdo kde prijima Iotu jako platidlo? Nebo treba Stratis...?
Ethereum pro smart contracty taky nic moc... Jediny uspesny projekt je v podstate Cryptokitties. A to Ethereum podporuje, zkouma a uci se na nim spousta svetoznamych firem.

No, Doge splněno... Asi ale zrealizuju jen půlku a s půlkou počkám do 4 USD. Moje plány nejsou neměnné.

This post received a 4% upvote from @morwhale team thanks to @gmt117! For more information, click here! , TeamMorocco! .

Presne pre toto si dávam extra záležať aby som nekupoval shitcoiny, ktoré nie som ochotný držať roky. ....aj tak ich pár mám. (MTL, MYST)

This post has received a 0.03 % upvote from @drotto thanks to: @gmt117.

hard to understand man
thoz i have to vote

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63615.94
ETH 2475.04
USDT 1.00
SBD 2.54