Vyhodnocení soutěží

in #cesky6 years ago (edited)

Čaute,
konečně jsem se k tomu dostal, omlouvám se za zdržení s výplatami výher. U 4. kola jsem se rozhodl odměnit všechny, kdo se nějak účastnily. Zadání nebyl úplně přesné a systém soutěže se mi taky moc nepovedl, takže to berte jako poděkování za účast. @Godfish dostal malou prémii za nápad s online formuláři.

Výherci jsou @petrvl @kazcik @jimmy61 @belahejna @godfish @sili @kindley

Odměny jsem před chvílí rozeslal, blbne mi Peněženka a nezobrazuje platební historii. Nemůžu tak udělat screenshot s výpisem transakcí, ale měli byste je dostat. Kdyby náhodou ne, napište.

Další zadání slibovat nebudu, času není moc a chtěl bych zase po delší době spíš něco sepsat. #TemaTydne je pro mě akutální, hry jsou moje srdcovka, takže bych dal rád něco dohromady.

Sort:  

Dobré a díky...

You got a 24.94% upvote from @brandonfrye courtesy of @frisbald!

Want to promote your posts too? Send a minimum of .10 SBD or Steem to @brandonfrye with link in the memo for an upvote on your post. You can also delegate to our service for daily passive earnings which helps to support the @minnowfund initiative. Learn more here

You got a 3.80% upvote from @upmewhale courtesy of @frisbald!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

This post has received a 14.28 % upvote from @kath1 thanks to: @laefboy.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66384.36
ETH 3272.25
USDT 1.00
SBD 4.27