Soutěž s Krycími jmény, 3. kolo

in #cesky6 years ago

Čaute,
konečně jsem se k tomu dostal a mám pro vás další zadání.

Pravidla zůstavají stejná, pokud byste si je potřeboval připomenout, zamiřte sem.

Zadání jsem opět nechal náhodě, promíchal kartičky se slovy i nápovědy a vyšlo mi toto:

slova.JPG
napoveda.JPG

Pokud by se vám zadání hůř četlo, ještě jednou v "digitální" verzi
zad1.JPG
nap1.JPG

Díky za váš zájem o hru, jdeme na to:-)

Sort:  

pláž / plavky, ploutev
vzduch / bumerang, sokol, ledňáček
mexiko / maska, kukuřice
lep / křižák, bonbon

Už jsem e nemohl dočkat!! :-))

potapěč/ ploutev, maska, plavky
sladkosti/ bonbon, lednáček
pole/ kukuřice, Křižák
létání/ sokol, boomerang

Moře / plavky, ploutev
Pohyb / bumerang, sokol, ledňáček
Lepkavost / křižák, bonbon
Karneval / maska
Jídlo / kukuřice

Obloha (Bumerang, Ledňáček, Sokol, Kukuřice)
Rybník (Plavky, Ploutev)
Halloween (Bonbon, Maska, Křižák) - ale tady hrozí svátek, tak to bych dohnala čtvrtým slovem - pavouk :)

Vnímám to jako výuku. Prozradíš mi prosím vazbu obloha/kukuřice:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14