My expected goals and bet for Serie A EN +CZ

in #cesky6 years ago

I´m testing my brand new model for computing expected goals and make the value bet on Serie A. I´ve made one model during autumns, but don´t have much time to test and improve it. First test during last weekend. There were only 3 matches played in Italy so no much space for the test, but win 2/3 bets, one with great odds around 6.

For 28. Week, there are another interesting bets. One winning bet yesterday, more picks for today. Every bet with positive Kelly adjusted is a value bet, higher --> better. I will get back to my number for more details later. Today, I don´t have much time, so just wanna post my numbers here. Meantime, you can visit my blog www.frisbald.com for more details.

mybets.jpg

CZ
V posledních týdnecj jsem obnovil práci na modelu pro výpočet očekáváných branek a hledání hodnotných sázek na Serii A. Na modelu jsem pracoval už na podzim, ale z časoých důvodů jsem si musel dát pauzu. Teď jsem se k práci vrátil a model vylepšil.

První test proběhl minulý víkend, ale díky smrti D. Astoriho se v Itálii odehráy jen 3 zápasy. Tenhle víkend je mnohem zajímavější. Po včerejším śupěšném tipu na Veronu je tam i dneska několik potenciálních value betů.

Základním výstupem jsou zeleně označená políčka, která ukazují na velký rozdíl mezi mými kurzy a kurzy bookies a tedy zajímavé tipy.K vysvětlení se vrátím později,dneska trochu spěchám a chtěl jsem sem dát aspoň výstupy modelu pro dnešní zápasy. Prozatím kdyžtak podrobnosti na webu nebo mém FB.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62887.03
ETH 2682.49
USDT 1.00
SBD 2.55