Kam investovat krypto?

in #cesky7 years ago (edited)

Ćaute, měl bych dotaz na zkušenější v kryptoměnách... Vybral jsem z Coinpokeru nějaké CHP, v ETH to při aktuálních kurzech vychází cca na 0,2 ETH. A přemýšlím, co s tím dál. Přetáčet na USD a vybrat se mi moc neche. Je to moje první krypto a chtěl bych ho dál využít. Takže zvažuji, jak s ním naložit...

Jedna z možností použít to na sázení např. na Cloudbetu. Ale tato herna nabízí hodně zajímavý deposit bonus (až 5 BTC) a nechce se mi ho "zabít" malým depositem, tam bych radši počkal, až krypto ještě rozmnožím.

Jako další možnost mě napadá nakoupit SBD a přes boty nebo např. @smartsteem je točit,začít pracovat na zvyšování SP a dát svému snažení na Steemu trochu jiný rozměr.

Můžu to převést na nějakou burzu a zkusit rozmnožit, ale to bych nechal jako poslední možnost. V minulosti jsem se burze věnoval a nějaké USD mě to stálo, takže se k tomu nechci moc vracet. Navíc nevím, jestli by mě při takhle malém objemu nezabily poplatky.
Pak jsou tu různé krypto projekty jako CryptoKitties apod., ale s tím mi chybí zkušenost úplně.

Takže mě napadlo obrátit se na vás s žádostí o nějakou radu nebo doporučení. Nečekám nějaké hluboké rozbory, byl bych vděčný za tipy, na co se třeba podívat.

Nechci vymýšlet žádnou divočinu, krypto jsem sice vytočil na freerollech z ničeho, ale to neznamená, že o ně chci za víkend přijít. Na druhou stranu jsou to "peníze" navíc, takže riskatnějším akcím se vyloženě nebráním. Snad to dává smysl:-)

Samozřejmě bych mohl strávit víkend nad průzkumem a zkusit něco vymyslet sám, ale radši bych dal na radu nebo doporučení zkušenějších, na co se zaměřit.

Czech-Republic-Flag-HD-Wallpaper-800x450.jpg

Sort:  

You got a 33.33% upvote and resteem from @singing.beauty courtesy of @frisbald. Thank you for using the @singing.beauty UPVOTE and RESTEEM bot.

If you are looking to earn a passive no hassle return on your Steem Power, delegate your SP to @singing.beauty by clicking on one of the ready to delegate links:
50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 5000SP | Custom Amount

You will earn 80% of the voting bot's earnings based on your delegated SP's prorated share of the bot's SP pool at the end of EACH voting round! That is up to 38.5% APR! You can also undelegate at anytime.

U té sázkovky si velmi pravděpodobně můžeš udělat tisíc a jeden účet, protože na nějaké ověřování a osobní údaje zřejmě jako všichni ostatní dlabou. Jen asi budeš muset zajít někam na kafe nebo třeba do knihovny.

0.2 ETH není nijak mnoho. Nejjednodušší a nejméně rizikové je vybrat si jednu nebo dvě stabilnější a renomovanější kryptoměny, kterým do budoucna věříš, a které mají přijatelné fee, a koupit je na dlouhodobé držení. Vzhledem k tomu, jak kryptoměny v poslední době padaly, máš celkem velkou šanci na slušné roční zhodnocení.

Právě, že to není moc, proto hledám něco aktivnějšího, než jen nakoupit a holdovat. S tou sázkovkou máš asi pravdu, ale nevím, jestli se mi to chce riskovat a ten bonus si "odstřelit". A nevidím moc možností, jak to vyzkoušet, verifikace účtu se většinou řeší až při výběru, takže s tím bych radši počkal, jak jsem psal.

Tak pokud nechceš jen tak hodlovat ETH, tak já bych to využil na Steemit pokud plánuješ být aktivní. Ať už zvýšení steem power nebo pokud o navýšení přes roboty.

Chápu, že jsi je nikam nevybíral, možná to půjde a možná taky ne, je zde mnoho podvodných kryptoměn, tak pozor...pošli to na Steem...

Do té doby, než bych vymyslel něco lepšího, tak bych něco směnil na BTC, dal na Arbolet, něco na úrok na Freebitco.in, pak nakoupil bych třeba NEO, kde máš dividendy a samozřejmě STEEM Power ;-)

no na nějaký pasivní nod je to málo... můžeš nakoupit NEO a holdovat ho v peněžence a budeš dostávat GAS
Ale když už jsi tu na steemitu, tak to na burze směň za STEEM dej power up a buď si hlasuj pro články a nebo to pronajmi robotům ;)

Tohle bude asi nejrozumnější řešení ,-)

Všem moc díky za vaše tipy. Vidím to na mini deposit (nutný pro připisování úroků) na freebitco.in, abych to vyzkoušel. A většinu na SteemIt za SBD --> točení na SP přes @smartsteem a boty přes Steem Bot Tracker. Jak jste si možná všimli, už to začínám testovat:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60767.97
ETH 2352.24
USDT 1.00
SBD 2.51