Frisbald na CoinPoker 3.

in #cesky6 years ago

Čaute,
další krátký update. Včera jsem skoro nehrál, neděle patřila rodince. Dneska 2 freerolly, 1 turnaj s přidanými chipy a něco málo cash game. Zajímavě se vyvinul freeroll od 9 hodin. Ještě v posledních 16 hráčích jsem byl chip-leader (nejvíc chipů ve hře) a vypadalo to pěkně. Pak přišel půlhodinový pracovní Skype-call a kartičky musely stranou, takže soustředění šlo dolů a nakonec z toho bylo jen 6. místo.

cp7.png

S výběrem stále čekám, takže na účtu je o 90 CH víc než včera. Jeden se aktuálně obchoduje kolem 0,2$.

cp10.JPG

Obrázky: screenshoty + silvestr odtud

Jiri @frisbald Kaspar
www.frisbald.com

Sort:  

this is good post and you are sharing own experience with other

This post has received a 0.24% upvote from thanks to: @aftabtariq36.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.010 SBD|STEEM to bid for votes.


Do you know, you can also earn daily passive income simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper by clicking following links: 10SP, 100SP, 500SP, 1000SP or Another amount

Výsledek je super. Proč “jen“ 6. místo? Spokoj se s tím, že kape ,-) Důležité je udržet si správný bankroll managment a půjde to samo... Nebo ne?

Samo uplně ne, občas tomu musíš pomoct a něco zahrát:-) ale zatím to jde pěkně, je to taková fajn challenge, kam se dostanu z nulového bankrollu.
Když je ten trunaj rozehraný pěkně a mám minimálně na TOP3, nemůžu být spokojený se 6. místem

Pěkný. Já na karty jsem levej. I v Prší většinou rozdávám.

V případě, že se potřebuji na něco soustředit dávám všechno do režimu off, telefon do režimu Letadlo. Někdy i obyčejná textovka dokáže narušit vlny a ......pak je to jen 6. místo :D

Jasně, když jsem hrál profi, jak píšeš, všechno vypnutý, jen nějaká přijemná hudba a 6-10 hodin jsem byl soustředěný jen na karty.
Teď je to jen bokovka, ten hovor měl včera přednost a nemohl jsem ho odložit. Ale nadšený jsem z toho nebyl.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44