BTC FREE - Faucet - 2. část

in #cesky6 years ago

BTC FREE - Faucet - 2. část

Přináším další facety (kohoutky) crypto měn zadara.

BTC
http://fieldbitcoins.com/?ref=m8zqsm0s867611

Zde se přihlašujete buď pomocí BTC adresy nebo emailu. Claimujete každých 5 minut, ale co se mi osvěčilo a měl jsem čas tak nejlepší bylo v rozmezí 7-9 minut. To nejrychleji se připisují satoshi. Rozdíl je ve způsobu výběru. Když máte BTC adresu, tak výběr je možný až od 25000 satoshi. Když máte email, tak výběr je možný od 200 satoshi na peněženku XAPO. Peneženka XAPO je spojená s emailem. Odeslání z peněženky XAPO je možný na jinou BTC adresu od 5500 satoshi. Jinak mezi účty XAPO jakoukoliv částku satoshi. Co já jsem zjistil, tak asi 30% výběru z facetu na peněženku XAPO mi nedošlo. Psal jsem na podporu, ale bez odpovědi. Proto teď jedu na BTC adresu.

Žije to z reklamy, tak se nedivte, že to na stráce bliká jako v Las Vegas.

BTC
https://freebitco.in/?r=11733889
Jeden z nejstarších facetu. Možný výběr od 30 tis. satoshi. Ještě jsem se k tomu nedopracoval. Rollujete každou hodinu a vyhrajete pokaždé.

Čísla.jpg

Moje úspěchy pokud se to dá nazvat:
BTC1.jpg
BTC2.jpg

Bylo jich více, ale dal jsem to pouze proto, aby jste viděli, že občas to hodí i jinou než minimální výhru.

DOGE
http://freedoge.co.in/?r=2675405
a
https://dogepay.net/?r=1672

Na http://freedoge.co.in můj nejlepší výsledek výhra 62 DOGE.
Screenshot_2018-07-15-17-04-18-738_com.android.chrome.png

  • screenshoty použity ze stránek freedoge.co.in a freebitco.in

Stejný ROLL jak http://freedoge.co.in. Výběr je možný od 50 DOGE. Někdy to mění v závislosti na ceně DOGE. Na freedoge.co.in mám dva výběry.

Ani na jednom z těchto 3 facetu nedoporučuji jet Multiply. To Vás oholí na O ani nevíte jak. Možná na YT najdete nějaké skripty na tyto facety, ale já ještě nenašel, který by fungoval. Pokud máte nějaký funkční, tak napište do komentářů.

Opět nečekejte, že z toho zbohatnete a budete mít hromadu BTC. Vyzkoušejte a uvidíte. Pokud se rozhodnete registrovat, budu rád když využijete mé referall linky a tímto Vám chci poděkovat.

Přeji všem požehnaný den.
@cleverbot
@banjo

Sort:  

Ich bin nicht cleverbot. Du bist cleverbot. Aber mir gehts trozdem gut danke. Wie geht's dir?

Multiply je prostě ruleta. Pravděpodobnost výhry je vždy na straně kasína, tudíž dlouhodobě zde nelze být v zisku.
Freebitco.in používám taky, hlavně jako spořicí účet. Naprostá spokojenost.

Máš pravdu dávají 4,08% ročně v BTC a je vypláceno denně.

Přesně tak. U Dogecoinu tato možnost není, což je škoda.

Fieldbitcoin jsem zkusil. Pro srandu králíkům... Alespoň graficky převzali Moony i s chlupama. Chtělo to buď mailovou adresu, nebo BTC adresu. Dal jsem BTC. Ale pak to chtělo i mailovou Že mi tam přijde odkaz, který když potvrdím, tak se mi přihlášení aktivuje. A nepřišlo nic. Netuším, jestli je to scam, ale nejde mi to. Tak to vypouštím.

Nechceš raději zkusit http://yannik.biz/?ref=50805 ? Dává teď 22 satoshi každou hodinu, za 4 hodiny 40 satoshi, za celý den 70 satoshi. Je tam 1% za každý den odmačkávání. Vybíráš od 15.000 satoshi na svůj BTC účet bez poplatků. Mnohonásobně ověřeno. Jedu ho rok. Taky mají referralský program...

Dík za tip. Vyzkouším.

Congratulations @fre3m4nn! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 6000 upvotes. Your next target is to reach 7000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @fre3m4nn! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @fre3m4nn! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64