Slavíme

in #cesky7 years ago

Zdravím všechny uživatele, především však ty , kteří mluví jazykem mého kmene. Po více než týdnu jsem byl dnes konečně doprověřen a stal jsem se součástí komunity. Zatím nemám naprosto páru , která bije a spoléhám na to, že některý můj předchůdce už vytvořil czquide :-) .
Ono totiž nejde jen o to, si všechno přeložit, ale podstatné je dát si to do souvislostí. No a pokud nejste zrovna en lingvista, je to poněkud složitější.

Sort:  

Vitej! Podivej se na to co napsal @godfish - u nej najdes vsechny zakladni informace :)

Ahoj Chonsi, jsem rád za další duši. Věnoval jsem docela dost času českým návodům, první díl najdeš tady, ostatní jsou v odkazech na koncích článků: https://steemit.com/cesky/@godfish/steemit-po-cesku-i-prezouvat-se-nemusite

Kdykoli se zeptáš, rád odpovím :)

Vitej mezi nami @chons..;)

Ahoj, vítej! Potvrzuji, že naším zdejším guru je @godfish.

Ahoj, vítáme tě mezi námi. :)

Čauko, vítej mezi námi.

Nazdar ;)
Jak uz zminili dole Godfish udelal super navody v cestine.
Ze zacatku je dobre si je v klidu precist, trosku se rozkoukat
Mrkni, co tu je za clanky od ceske komunity, no a uzij si to.
Ze startu je to tu trosku zmatene, ale casem si zvyknes a snad se ti tu bude libit :)

Vítáme nováčka :-) Krásně se rozrůstáme...

Vítej. obrň se trpělivostí, uvař si kafe a návody studuj odpočatý. "guláš" v hlavě tě stejně nemine ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66103.77
ETH 3554.23
USDT 1.00
SBD 3.11