Nazdar lidi!

in #cesky5 years ago

_RAC0790.JPG

Zdravím všechny! Doufám že mě zdejší komunita na pohodu přijme, a mnou přidávané články a fotografie se budou líbit. Jsem z Brna a moje jméno je Rác Daniel. Asi ze startu budu občas rád za každou pomoc protože Steemitu moc zatím nerozumím. Jinak moje zájmy se budou odrážet i na článcích. Můžete očekávat články o zvířatech, fotografii, hudbě, filmu a motosportu, občas trochu historie. I První příspěvek jsem chtěl trochu zajímavější, včetně fotky. Bohužel se ale válím s horečkou a moc se necítím na nic extra. Každopádně vám všem děkuji za přijetí, a těším se na vzájemnou podporu a spolupráci.

Sort:  
Loading...

Ať se ti tu daří a taky občas napiš.

Čau a vítej.
Budu se těšit na Tvoje články , které by mě mohli být blízké.Už i geograficky :-)

ahoj vítej v česky

Vítej v českém rybníčku :-)

Vítej na palubě!

Vítej na své nové nejoblíbenější sociální síti! :) Vidím, že tu Brňáci začínají výrazně srovnávat pražskou přesilovku :D Těším se na tvou produkci ;)

Ahoj, vítej mezi námi. Snad se ti tu bude líbit a budeš se dobře bavit :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54605.61
ETH 2303.24
USDT 1.00
SBD 2.31