Stories of ordinary Things - Ax (#googlyeyes) / Příběhy obyčejných věcí - sekera

in #cesky6 years ago

Our ax is impatient.
DSCN1947.JPG

She would like to work. Today, she has spoken this.
„Hello. It's the end of the holidays. Mornings and nights are already cold. Start preparing wood for the winter. I'm glad to help you.“
DSCN1939.JPG

Doba dovolených a zábavy je pryč. Je třeba, začít se věnovat seriozním věcem ;-).
Už nějaký čas pozoruji, že naše sekera je netrpělivá a ráda by pracovala. Svým poletováním mi dává najevo, abych se přestal flákat a pustil se do přípravy dřeva. Rána a noci začínají být chladné.

sekera.gif

Sort:  

Napadá mě takový neuctivý vtip od Renčína... Manžel se chlubí manželce jakýmsi úžasným udělátkem. Ona mu říká: "Pepo, ty ses měl narodit před třemi sty lety! Byl bys velký vynálezce... A já bych si vzala normálního chlapa!!!"

Pecka. Kolik (stovek) snímků padlo na to pozice ve vzduchu? :D

Výrobní tajemství ;-). Už jsem někde psal, že mi pomáhají skřítkové :-D

Wow... amaze-balls... you really had me with this one, I was scratching my head for a good moment wondering how you managed to levitate that axe!!

Kudos!

Thanks for your appreciation ;-). Small Production Secrets. An attentive viewer reveals :-D

Šikovná potvůrka ;-)

I takové se najdou ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97