Stories of ordinary things - a lamp / Příběhy obyčejných věcí - lampa

in #cesky6 years ago (edited)

I have a lamp at home. She had bedded herself a while ago.
DSCN2263.JPG

"I'm glad to see you well, but I do not see what I'm lighting myself.
I want to see what I'm shining on. "
I borrowed her a box of eyes for #googlyeyes.
DSCN2303.JPG

She immediately knew how to use it.
She opened her eyes for the first time.
DSCN2321.JPG

She was very pleased. She began to shine brightly.
DSCN2325.JPG

Nedávno si naše lampička posteskla.
„Svítím pro vás, aby jste dobře viděli na to, co děláte. Já sama však nevidím. Chci všechno vidět.“
Půjčil jsem ji krabičku, ve které mám oči pro #googlyeyes. Přitáhla si ji k sobě, nasadila si oči, koukla na mně a od radosti se rozsvítila. Trochu mi pokazila snímek, ale snad se vám to bude líbit ;-).

lampa2.gif

Sort:  

Haha I love how the power cable passed her the eyes. She is a cutie @bucipuci. Love the table full of gemstones too :)

Posted using Partiko iOS

Magic table, magic lamp :-)

aww... the GIF doesn't load for me again :(

GIF not loading screenshot

andI have to say... I found the table very intruiging... so many magical stones :D

I do not get this (gif). It works at busy.org. Steemit.com does not show anything :-(
Yes, the table is full of jewels :-D

yeah... steemit and busy's IPFS image host just don't play well together :(

I looked at the google drive link you edited in... that GIF is SUPERB! :D

Thanks for your appreciation ;-).

ten stůl!!!!!

Líbí se ti?
stul1.jpg

jj ten vnitřek :D jen já bych ty kameny ještě nějak uskládala, aby to nebyl takový chaos:) ale je bombovej.)

Takhle to moc nevypadá, ale je to poskládané do nějaké mandaly. Pouhých 10 kg polodrahokamů ;-)

to už je nějaká váha.) a máš pravdu, při bližším ohledání viím nějake trojůhlníky atd.) ale to jsi ještě neviděl poskládané kameny:D ale fakt moc pěkné..

WTF tie puzzle v pozadi mali kolko kuskov?? Hrozne velke vyzeraju.

Pouhých 6000 dílků;-) 1 x 1,5 m

To je Smartlampa :-) Hezké.

;-). Byl už vidět GIF? Dělal jsem zrovna nějaké úpravy.

Byl, super ;-)

Musel jsem ho zmenšit. Na busy.org to běželo, ale tady to musí být menší. Poučení pro příště ;-)

Prostě byl příliš dokonalý :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60479.65
ETH 2906.15
USDT 1.00
SBD 2.43