You are viewing a single comment's thread from:

RE: Best TV shows - Comedy EN/CZ

in #cesky6 years ago

Můj nejoblíbenější seriál? Určitě sobotní a nedělní ranní venčení hafanů. Televizi někde doma máme, ale netuším kde ;-)

Sort:  

Přiznám se, že televizi občas sleduji, ale povětšinou ji používáme jako větší monitor. Ale momentálně mám doma úplně jiný pořad, který sleduji. Sleduji jej když spí, když nespí, když se krmí, když ho nesu na rukou nebo přebaluji. Zkrátka pořád je na co koukat. ;)

To je ten nejlepší seriál ;-). Navíc hodně interaktivní :-D

Já teď sleduju seriály výhradně na počítači, taky si nepamatuju, kdy jsem na něco koukala na televizi v programu :D Ale pejskové jsou rozhodně super seriál! :)

Asi jsem suchar, ale anglosaský humor mi moc neříká. Možná je to překladem. Hafoš seriál je po @petecko -vě určitě super ;-)

určitě je to překladem, koukám vždy v originálním znění :) Ty překlady jsou příšerné :D Jediné seriály, které mají koukatelný dabing jsou Přátelé, Jak jsem poznal vaši matku, Dva a půl chlapa a teď koukám česky i staré díly Teorie velkého třesku, ale občas je to fakt děs :D

Vzhledem k mé anglické negramotnosti jsem odkázán na překlady a proto tomu nerozumím ;-)

tak alespoň ty s dobrým překladem, které jsem psala nahoře :) myslím, že i ty 2 socky měli v pohodě dabing :)

První důvod nesledování seriálů jsem už popsal. Ten druhý a nejhlavnější je, že nemám zájem něco podobného sledovat

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66369.39
ETH 3585.92
USDT 1.00
SBD 2.59