You are viewing a single comment's thread from:

RE: První kolo napodruhé

in #cesky7 years ago

díky za "šíleného génia" ;-). jestliže byl @belahejna překvapený nominací do druhého kola, tak mi rovnou "upadla čelist", protože ten můj článek "vznikl" během dvou minut a nedělal si vůbec žádné ambice na nějaký postup.

Sort:  

Však byl taky dlouho pod čarou, až na poslední chvíli jsem se rozhodl, že ocením tvé zlepšení.

Ale toho Arbese si přečti, jestli si najdeš čas. Bude tě bavit ;)

a já furt, co mi to říká. kdysi dávno (takových 40 let zpátky) jsem něco od něho četl ;-)

Odjakživa to bývala povinná četba ;)

Mimochodem i ve druhém kole zatím boduješ. Zřejmě nejsem jediný, koho jsi zaujal ;)

tak to určitě nemají o elektrice ani páru (bez urážky hlasujících) jako já ;-))

Možná i mají, ale třeba jim jde víc o to, co jsi napsal, a jak ses zlepšil ;)

už mlčím ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67651.30
ETH 3269.44
USDT 1.00
SBD 2.64