První pokusy se steemauto - II

in #cesky7 years ago

Než se rozepíšu, hned na úvod zhodnocení pro drobné "škudlily": MNOHO NASTAVOVÁNÍ K NIČEMU. Vyplácáte si hlasovací sílu na něco o čem ani nevíte, že bylo napsáno !!!! NENÍ PROPOJENO NA busy.org

Úvodní stránka účtu

sta1.png

odkazuje na tři další nastavení. CURATION TRAIL - nastavení sledování kurátorů. FAN BASE - nastavení sledování oblíbených jmen (třeba @godfish). SCHEDULED POSTS - uložení článků na postupnou distribuci na steem.

Curation Trail

sta2.png

Zde si vyberete vhodného kurátora, nebo se můžete jako kurátor zapsat sami sebe.

Nastavení parametrů sledování

sta3.png

V prvním poli zadáte %-uální sílu hlasování buď podle kurátora (modré nastavení - zapnout, vypnout), nebo podle sebe (doporučuju co nejnižší). V druhém poli nastavíte čas v minutách, kdy se má provést hlasování.

HODNĚ NEBEZPEČNÁ ZÁLOŽKA. Hlasuje to automaticky i když jste odhlášení, takže se mi stalo, že za noc to odeslalo asi 30 hlasů a ráno jsem byl na 80-ti %-ech hlasovací síly. Na druhou stranu je fakt, že jsem obdržel na svůj šlánek "První pokusy se steemauto" dvacet hlasů (s nepatrnou hodnotou).

Fan Base

sta4.png

Zde si vyberete, nebo nastavíte steem jméno na sledování

Nastavení parametrů

sta5.png

je v podstatě stejné, jako na předcházející záložce.

Scheduled Posts

sta6.png

Klasické vložení (nejlépe nakopírovat) článku s tím, že si tlačítkem PUBLISH AFTER vyberete za jak dlouho se má článek ukázat na steem-u. Je to vhodné pro postupné uvolňování článků (třeba seriály), aniž by u toho jeden musel sedět a hlídat si dobu mezi články. Nastavený čas (v hodinách) je (+ - nějaká ta minuta) dodržen.

ZÁVĚR: Pokud hodláte tento prográmek používat, dejte si velký pozor na záložku kurátorů a její nastavení. Jinak bych napsal MNOHO POVYKU PRO NIC

Doufám, že jsem vám tímto popisem ušetřil nějaké ty nervy

Sort:  

Díky.
Jestli jsem to dobře pochopil. Nastavím si koho sledovat a tomu pak dávám automaticky hlas, když něco napíše?

Na záložce Kurátorů je to problém. Pokud tebou vybraný kurátor někde hlasuje, automaticky "hlasuješ" i ty. To je, podle mého, dost problém, protože aniž by si to věděl, "odchází ti" spousta hlasovací síly. To se mi stalo dnes v noci a v podstatě budu celý den čekat, až se mi síla obnoví. Na záložce FAN Base jsem to pochopil tak, že automaticky hlasuje pro tebou nastavená jména. Zatím jsem ji pořádně neodzkoušel

uvidíme za 10 minut. mám tě ve FAN záložce nastaveného na hlasování v 25-té minutě. Tak ano. Dostal jsi ode mne automaticky hlas na tvůj článek o arbolet peněžence

Tak tohle vyšlo přesně.
Tu záložku kurátorů by šlo využít, kdyby jsi měl pod sebou nějaké boty (tedy vlastnil je), tak je strhnout k jednotnému hlasování

šlo by si s tím pohrát. uvažoval jsem o tom napsat tam jako kurátora @gotfish -e, ale doplnit můžeš jen sebe. jinak "kouzlo" bude v nastavení %síly. čím méně, tím lépe a na noc sledování vypínat

Já bych stejně jako trail nestál za to, hlasuju už vlastně jen pro české články, a to asi děláte tak jako tak.

no a při té příležitosti by hned dostali i hlas od mé maličkosti ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60845.74
ETH 2912.93
USDT 1.00
SBD 3.67